Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pachet skateboard pentru amenajarea de skate-parcuri in municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 120448/03.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala:  strada Motilor, nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Punct(e) de contact:  sanda florescu, vasile moldovan, Tel. 0264/592588, In atentia:  sanda florescu, vasile moldovan, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet skateboard pentru amenajarea de skate-parcuri in municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet skateboard pentru amenajarea de skate-parcuri in municipiul Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43325000-7 - Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.2)
44523200-4-Montaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachet skateboard pentru amenajarea de skate-parcuri in municipiul Cluj-Napoca
Valoarea estimata fara TVA: 1, 765, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
cf art. 122 lit. e din OUG 34/2006 modif
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie - lot 1-10000 lei, lot 2 - 7000 lei, lot 3 - 9000 lei garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie priv calit d eparticp la procedura, informatii generale, decl privi neincadrarea in prev. art. 180 si 181 din OUG 34/2006 modificata, cazier judiciar al firmei, certificat constatator emis de ORC, certif inregistrare la ORC, certificat de part la licitatie cu oferta indep Ordin 314/2010 si decl cf. art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv lista principalelor livrari d eproduse efectuate in ultimii 3 ani, decl priv subcontractantii, acord asociere, autorizare pentru livrarea produselor ofertate in cazul in care ofertantul nu este si producator, declaratie privind respectarea conditiilor de munca, protectia muncii si protectia mediului, asigurarea calitatii ISO 9001 sau echiv, 14001 sau echiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul tb sa faca dovada indepl a unui ctrct al carui obiect sa il constituie furnizarea/montarea de echipam skate; Din partea producatorului elem skate -prezentarea de doc din care sa rez ca se respecta standardul SR-EN 14974 ? inst pentru utiliz de echipam de sport cu role. Cerinte de sec si metode de incercare; firma ofertanta va prezenta: certif de conform din partea prod in care sa se regaseasca codul de identif al fiecarui aparat skate ofertat (pt lot 1, pt lot 2, pt lot 3) (traducere autorizata si legaliz dc este cazul)SAU decl pe proprie rasp, sub sanct prev pt falsul in decl (art. 292 Codul pen) ca: in term de o zi de la predarea amplasam va face demersurile (depunerea cererii si a docume cf legisl in vigoare) pe cheltuiala proprie - pt obtinerea certif de cf pt elementele skate ofertate cu codul de identif al fiecarui aparat skate; va face dovada acestui fapt catre autoritatea contractanta. in cazul in care, in vederea obtinerii certif de confrm, i se solicita compl de catre organismul de certif la docum depusa op ec va depune docum solicitate (compl, clarif etc)in term de o zi de la data primirii solicit de compl oferta tehnica si docum va fi depusa la organismul de certif in asa fel incat sa nu fie necesar a depune mai multe compl/clarif pt a obtine certif de conformpana la obtinerea certif de conform va rasp de aparatele skate montate si va interzice (va ingradi si va pazi) accesul pe platforma si aparatele skate.va comunica in scris autorit contractante obtinerea certif de conformin cazul in care aparatele nu vor fi certif firma se obliga sa elib amplasam predat de autoritatea contractanta si sa-l aduca la forma initiala, fara sa emita pretentii pt aparatele montate sau alte chelt;Din partea celui ce monteaza/executa echipam - Decl pe proprie rasp din care sa rezulte ca aparatele skateboard vor respecta normele de sig impuse de CE pentru Standardizare; Din partea celui ce executa platforma ? declaratie pe proprie rasp ca aceasta va fi executata cu resp tuturor normelor si standardelor in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 14:00
Locul: sediul institutiei, str. Motilor nr. 3, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprez UCVAP(dc e cazul), reprez imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Motilor nr. 3, Cluj-napoca, Cluj, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Tel. 0264596030, Email:  [email protected], Fax:  0264431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2011 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer