Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pachet software educational 280 licente pentru proiectul PLM - ADAPTOR


Anunt de participare numarul 94211/13.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ada Computers SRL
Adresa postala: Str. Drumul Taberei 92, bl. C7, sc. G, et.5, ap. 259, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061406, Romania, Punct(e) de contact: Ana Ungureanu, Tel.0214103140, Email: [email protected], Fax: 0214103141, Adresa internet (URL): www.adacomputers.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADA COMPUTERS SRL
Adresa postala: Str. SABINELOR 74, cam 5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050854, Romania, Punct(e) de contact: Birou, Tel.+40 (21) 410 31 40, In atentia: Anamaria Ungureanu, Email: [email protected], Fax: +40 (21) 410 31 41, Adresa internet (URL): www.adacomputers.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ADA COMPUTERS SRL
Adresa postala: Str. SABINELOR 74, cam 5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050854, Romania, Punct(e) de contact: Birou, Tel.+40 (21) 410 31 40, In atentia: Anamaria Ungureanu, Email: [email protected], Fax: +40 (21) 410 31 41, Adresa internet (URL): www.adacomputers.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ADA COMPUTERS SRL
Adresa postala: Str. SABINELOR 74, cam 5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050854, Romania, Punct(e) de contact: Birou, Tel.+40 (21) 410 31 40, In atentia: Anamaria Ungureanu, Email: [email protected], Fax: +40 (21) 410 31 41, Adresa internet (URL): www.adacomputers.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator economic
Activitate (activitati)
Altele: tehnologia informatiei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet software educational 280 licente pentru proiectul PLM - ADAPTOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ADA COMPUTERS, Str. SABINELOR 74, cam 5, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PLM-Adaptor se desfasoara pe durata a 31 luni, din 2009 pana in 2012, si are ca scop principal cresterea aptitudinilor de munca pentru 700 de studenti aflati in situatia de tranzitie de la universitate la viata activa, printr-o adaptare a cunostintelor la necesitatile mediului de afaceri, care va duce la imbunatatirea insertiei acestora pe piata muncii in regiunile Nord-est, Sud-est, Nord-vest si Vest.
Acest proiect promoveaza parteneriatul intre institutiile de invaamant superior si firmele din industrie, prin corelarea sistemul de educatie si formare profesionala cu dinamica pietei muncii.
ADA COMPUTERS SRL intentioneaza sa utilizeze un pachet software compus din 4 module de pregatire, dupa cum urmeaza:
Modul 1 - Conceptia si proiectarea produselor
Modul 2 - Simularea si analiza folosind prototipul virtual
Modul 3 - Realizarea fabricatiei digitale a produselor folosind prototipul virtual
Modul 4 - Integrarea etapelor de dezvoltare, colaborarea in intreprinderea virtuala si managementul documentaiei tehnice despre produs
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 105, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 20.000 lei.Se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, in contRO10RNCB0074029220840022 sau orice instrument de garantare conf. art 86 din HG 925 +HG 834
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit : Beneficiar - 5 %, Buget national - 12, 14 %, FSE - 87, 86 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidata) certificate de atestare fiscala privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de
Administrare Fiscala Directia Generala a Finantelor Publice).- Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.- Declaratie privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindcifra de afaceri;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani sa fie de minim: 1.500.000 lei;2) - bilant contabil vizat de administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere pe ultimii doi ani;Ofertantul, prin prezentarea bilantului contabil, trebuie sa ateste faptul ca firma nu a inregistrat pierderi la datele mentionate.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindcapacitatea profesionala- Informatii privind protectiamuncii- Asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Autorizatia de la producatorul solutiei pentru furnizarea si implementarea solutiei software;
- Se va specifica de catre ofertant faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national sicare trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectum.ro/Legislatie/legislatie.htmlIn cazul unei asocieri declaratia privind conditiile de munca trebuie sa fie completata de catre liderul asocierii;
- Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent si Certificat ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSDRU/60/2.1/S/34217 - ADA - LD
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S233-333137 din 03.12.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Anunt de intentie publicat in SEAP - NR 16508 din 01.12.2010; Documentatie in SEAP
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2010 13:00
Locul: Str. SABINELOR 74, cam 5, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit al acestuia are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor.Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 2 Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii, Domeniul major de interventie 2.1.Invata o meserie, Numarul de identificare al contractului: POSDRU/60/2.1/S/34217
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.31404642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform termenelor stabilite in art. 256^2 din HG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADA COMPUTERS SRL - Serviciul juridic
Adresa postala: Str. SABINELOR 74, cam 5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050854, Romania, Tel.+40 (21) 410 31 40, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2010 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer