Licitatie Publica - Pachet validat de reactivi pentru extractie, cuantificare, electroforeza capilara si interpretare a profilelor genetice pentru expertize judiciare din probe provenite de la fata locului si a probelor biologice recoltate de la persoane cu protocoale valida
Anunt de participare numarul 139217/28.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: Directia de Logistica, Tel. +40 212082525, In atentia: Directia de Logistica, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet validat de reactivi pentru extractie, cuantificare, electroforeza capilara si interpretare a profilelor genetice pentru expertize judiciare din probe provenite de la fata locului si a probelor biologice recoltate de la persoane cu protocoale validate de recuperare in orice etapa a procesului in cazul in care acesta este intrerupt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul IGPR din Sos. Stefan cel Mare nr. 13-15, sector 2, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 19, 918, 896.76RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite lunar, in functie de alocatiile bugetare. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent :5.000.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia unui Pachet validat de reactivi pentru extractie, cuantificare, electroforeza capilara si interpretare a profilelor genetice pentru expertize judiciare din probe provenite de la fata locului si a probelor biologice recoltate de la persoane cu protocoale validate de recuperare in orice etapa a procesului in cazul in care acesta este intrerupt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime sunt prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 918, 896.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :95.000 lei. Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 :9.551, 89 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Pentru stabilirea cuantumului garantiei de participare s-a luat in calcul cursul leu/Euro comunicat de BNR pentru data de 14.09.2012 (4, 5073 lei). Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA; Forma de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta 5: Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat(ANAF), care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Cerinta 6: Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : inspector general al Politiei Romane - chestor principal de politie TOBA PETRE, contabil sef, comisar sef de politie TUICU CARMEN, director logistica - comisar sef de politie Dr. ing. PELIGRAD ION, sef serviciu achizitii publice - subcomisar de politie DRAGNEA MARIUS, persoana responsabila de atribuirea procedurii - agent sef principal de politie ALBU SILVIA. Pentru persoanele juridice romane:
1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2012 (original/copie legalizata/copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselorde natura celor ce fac obiectul achizitiei.
Pentru persoane fizice/juridice straine :
2. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul, insotite de traducere legalizata in limba romana).
Traducerea in limba romana trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul LE: val. totala fara TVA. Nu exista limite de imbunatatire a ofertei. Nr.runde LE: 1(una). Durata runda LE: 1(una)zi(24 ore). Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul LE sunt: ?ofertantii pot vedea cea mai buna oferta? si ?ofertantii pot vedea nr de participanti inscrisi la licitatie?. LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de catre SEAP la adresa de posta electronica (e-mail) inreg in sistem ca adresa de contact. In vederea participarii la LE op. ec. trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la adresa: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2012 10:00
Locul: sediul I.G.P.R. din str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale, pentru ofertele clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul General al Politiei Romane
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5 - Directia de Logistica, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 212082525, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2012 16:37