Licitatie Publica - Pacura cu un continut de sulf de maxim 1%.
Anunt de participare (utilitati) numarul 58891/18.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Adresa postala: SOS BORSULUI NR. 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel.0359409508, In atentia: Buta Rodica Sef Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259463661
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pacura cu un continut de sulf de maxim 1%.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia CFR Episcopia Bihor, pe liniile de garare ale S.C. Electrocentrale Oradea S.A. (CET).
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia are ca scop livrarea de pacura cu un continut de sulf de maxim 1%, cu caracteristicile fizico-chimice si in conformitate cu graficul de livrare, prevazute in caietul de sarcini, in Statia CFR Episcopia Bihor, pe liniile de garare ale S.C. Electrocentrale Oradea S.A. (CET).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23122000-8 - Pacura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
15.000 tone, conform caietului de sarcini pus la dispozitie de autoritatea contractanta prin documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 26, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.09.2008 pana la 31.03.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 300.000 lei. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile art.181din O.U.G.34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul. Persoanele juridice romane vor depune certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de M.F.P.-D.G.F.P.; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la 31.12.2007 (formularele 10, 20 si 30), inregistrat la organele competente.
2. Informatii generale, completate inclusiv cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca cifra de afaceri medie anuala sa fie mai mare de 30.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita ca operatorul economic (ofertantul) sa detina autorizatie de antrepozit fiscal emisa de autoritatea fiscala competenta, valabila pe perioada de derulare a contractului. In acest sens ofertantul va prezenta copia dupa autorizatia de antrepozit fiscal.
2. Lista principalelor livrari de pacura in ultimii 3 ani.
3. Autorizare de la producator pentru livrarea produselor.
4. Experienta similara: Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani, a unui contract care a avut ca obiect furnizarea unei cantitati de pacura egala sau mai mare decat 4.500 tone si recomandare din partea beneficiarului pentru care a furnizat pacura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria autoritatii contractante sau cu OP in contul IBAN RO83RNCB0032046486120001, deschis la Banca B.C.R. Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 11:00
Locul: Sediul S.C. ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine de la Biroul Achizitii Publice dupa solicitarea la fax 0259-463661
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str Parcul Traian, nr 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0359-42.68.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ELECTROCENTRALE ORADEA S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Borsului, nr. 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Tel.0359-409.505, Fax: 0259-463.661
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2008 15:35