Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PAINE- ZONA ROSIORII DE VEDE


Anunt de participare numarul 142268/01.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI TELEORMAN
Adresa postala: Str. Dunarii, nr. 7, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140002, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Milos, Tel. +40 0247316611, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 0247406060, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PAINE- ZONA ROSIORII DE VEDE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile centrelor din subordinea DGASPC TR, ale caror adrese sunt mentionate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
VA fi achizitionata "Paine" pentru copii si adulti aflati in centrele din subordinea DGASPC Teleorman.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VALOAREA MINIMA A INTERVALULUI REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI, IAR VALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI , PRIN PRELUNGIREA CONTRACTULUI CU 4 LUNI . CONTRACTUL ISI VA INCETA EFECTELE LA 31.12.2013.Cantitatea este prevazuta in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 47, 299.17 si 70, 948.75RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONF. ART.6, ALIN3/HG 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Paine- CPV 15811100-7 Cuantum garantie de participare ? 945.98 lei.Garantia de participare se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in originalsau la casieria DGASPC TR.In caz de IMM cuantum va fi redus la jumatate. Garantia de participare emisa in alta limba decat RO va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere autorizata in Romania.Perioada de valabilitate a garantie. de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de la primirea ofertelor.Conditiile de returnare a garantiei de participare vor conf. art.87, art.88/HG925.Echivalenta leu/valuta se va face la data de 10.03.2013. Cunatumul garantiei. de buna executie .este de 10%din valoarea. Contractului .faraTVA, mod de constituire. a garantiei. de buna executie. : prin instrumente. de garantie. emis in conditiile legii de o societate. bancara, ori de o societate de asigurari. in termen de 7 zile de la semnarea contractului., pentru perioada de derulare a contractului.Modul de rest.ituie a garantiei. de buna executie .integral, in termen de 14 zile de la data incetarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)model Formularul nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. -34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 3aNOTA: Lista persoanelor care in intelesul art.691din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizie in cadrul DGASPC TR la data de 01.02.2013, conform Declaratiei prevazute la art.33 indice 1 din OUG 34/2006 cu modif. Si compl. Ulterioare: 1.Floarea Alesu, director general DGASPC TR2.Rodica Milos, director general adj. DGASPC TR3.Olguta Sefu, director general adj. DGASPC TR4.Luminita Matei, sef Serviciu Financiar Contabil5.Jenica Dumitru, sef Serviciul juridic, contencios, resurse umane, evaluareinitiala6.Hermina Felicia Anton, inspector in cadrul Comp. Achizitii Publice siContractare Servicii Sociale7. Liviu Sanducu, referent in cadrul Comp.Achizitii Publice siContractare Servicii Sociale8.Nicolae Paun, referent in cadrul Comp.Achizitii Publice si ContractareServicii Sociale9.Marian Soare, sef centru CTPTCNS ROSIORII DE VEDE10.Dana Dobrescu, inspector Serviciu Financiar Contabil
11.Marcel Lazar, inspector Serviciul juridic, contencios, resurse umane, evaluare initiala- declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr.1- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr.3- certificat de plata a impozitelor si taxelor , eliberat de -Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
-certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul de la ORC in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.Pentru a nu restrictiona participarea operatorilor economici la procedura se accepta bilantul contabil la 31.12.2011
Formularul nr. 5: INFORMATII GENERALE
Se solicita cifra de afaceri pt ultimii 3 ani. dar nu se impune un anumit nivel al CA. Cifra de afaceri este solicitata pe domeniu de activitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
vizat si inregistrat de organele competenteFormularul nr. 5: INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul nr. 7a -o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitati
formularul nr. 6: declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani
formularul nr. 7: informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul nr. 7atrebuie sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiformularul nr. 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2013 16:00
Locul: SEDIUL DGASPC TR, ALEXANDRIA, STR. DUNARII, NR.7, CAM.21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR-CARE VOR PREZENTA IMPUETERNICIRE SI COPIE CARTE DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua luarii la cunostiinta, in conditiile , prezentei OUG34/2006, actualizata, despre un act al autoritatii contractante considerat nelega, conf.prev.art. 256^2, alin.1, lit.b
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul DGASPC Teleorman
Adresa postala: str. Dunarii, nr.7, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140002, Romania, Tel. +40 247316611, Email: [email protected], Fax: +40 247406060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer