Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - paine alba cu amelioratori 0,300 ? 1 kg/buc. si paine alba feliata tip TOAST pachete 0,300 -1 kg/buc.


Anunt de participare numarul 116058/24.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Adresa postala:  Str. Fulgerului nr.99, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900371, Romania, Punct(e) de contact:  Octavian Patrascu, Tel. 655650 int. 129 sau 139, In atentia:  d-nei Mihaela Gavrila, Email:  [email protected], Fax:  610064, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
paine alba cu amelioratori 0, 300 ? 1 kg/buc. sipaine alba feliata tip TOAST pachete 0, 300 -1 kg/buc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - UM 02132 Constanta ? dana 0 (inclusiv UM 02051, UM 02053, UM 02155, UM 02159, UM 02006 NSSL 281, UM 02133 ? RMS Catuneanu, UM 02022 ? POPOTA, UM 02154, UM 02132 Palazu Mare); UM 02146 Mangalia (inclusiv UM 02078, UM 02109, UM 02022/A); UM 02145 (inclusiv UM 02020) Constanta ? pentru paine alba cu amelioratori;
- UM 02132 Constanta ? dana 0 (inclusiv UM 02051, UM 02053, UM 02155, UM 02159, NSSL 281);UM 02146 Mangalia (inclusiv 02078, 02109) - pentru paine alba feliata tip TOAST.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 377, 120RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu acesta destinatie, cantitatile previzionate fiind stabilite in conformitate cu prevederile punctului 7.1 din caietelede sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare paine alba cu amelioratori 0, 300 ? 1 kg/buc. sipaine alba feliata tip TOAST pachete 0, 300 -1 kg/buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- cantitatea previzionata: 164600 kg - paine alba cu amelioratori 0, 300 ? 1 kg/buc.
- cantitatea previzionata: 5000kg - paine alba feliata tip TOAST pachete 0, 300 -1 kg/buc.
Valoarea estimata fara TVA: 377, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii participare: - 5430lei pentru lotul nr. 1-225leipentru lotul nr. 2.Garantie de buna executie la contractul subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere. Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea la art. 181 si 69^1 din O.U.G. 34/2006 si calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; certificate de atestare fiscala pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul local; certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (persoane fizice/juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, bilantul contabil la 31.12.2008, bilantul contabil la 31.12.2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifrade afaceri globala in anii 2007, 2008 si 2009in valoare de cel putin: -33.420leipentru lotul nr. 1-9.000 leipentru lotul nr. 2In cazul depunerii oferteila ambele loturi, se solicitaca cifra de afaceri globala sa fie cel putin egala cu suma valorilor solicitate pentru fiecare lot.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de produse; Recomandari/acte constatatoare; Declaratie asigurare mijloc transport; Autorizare sanitara pentru mijloc de transport, Declaratie asigurare un delegat la fiecare livrare; Raport de incercare/buletin de analiza emis de U.M. 02411 Bucuresti sau alte laboratoare certificate/acreditate in sistem RENAR; Documentul care atesta certificarea/acreditarea laboratorului; Certificat HACCP la producator sau certificate echivalente; Certificat ISO producator sau certificate echivalente; Autorizare pentru livrarea produselor; Document care atesta calitatea de distribuitor autorizat; Licenta de fabricatie a producatorului; Mostre.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract sau amai multor contracte care a/au avut ca obiect furnizarea produsului paine, in cantitate cumulatade cel putin: - 15191 kg pentru lotul nr. 1- 3000 kg pentru lotul nr. 2.In cazul depunerii ofertei la ambele loturi, se solicita, ca suma cantitatilor prevazute in contracte sa fie cel putin egala, cu suma cantitatilor solicitate pentru fiecare lot.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M. 02022 Constanta
Adresa postala:  Str. Fulgerului nr.99, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900371, Romania, Tel. 0241/610064, Fax:  0241/610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer