Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE


Anunt de participare numarul 48018/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Adresa postala: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430353, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DAN VALEAN, Tel.0262-278975, Email: [email protected], Fax: 0262-228322
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CASELE SI CENTRELE DE TIP REZIDENTIAL DIN SUBORDINEA DGASPC MM
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 680, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 CONTRACT PE AN IN VALOARE MINIMA DE 316.000 RON MAXIM 420000 RON PENTRU PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE PENTRU CASELE SI CENTRELE DE TIP REZIDENTIAL DIN SUBORNINEA DGASPC MM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
15812100-4-Produse de patiserie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
534000 KG PAINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 680, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 8400RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA FACE DIN CREDITE BUGETARE ANUALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE SOLICITA LEGALIZAREA GRUPULUI DE OPERATORI ECONOMICI DECLARATI CASTIGATORI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE OBLIGATORIE PRIVIND PREZENTAREA UNEI FORME DE INSCRIERE IN REGISTRUL COMERTULUI, CERTIFICAT PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR FATA DE BUGETUL LOCAL SI CENTRALIZAT, AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE SAU ECHIVALENT, FISE DE INFORMATII, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATELE EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI SI DECLARAREA CIFREI DE AFACERI LICHIDITATEWA GENERALA MEDIE, PREZENTAREA UNEI SCRISORI DE BONITATE DE LA BANCA FINANTATOARE, CU PRICIPALII INDICATORI FINACIARI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI MINIM 1500000 RON, LICHIDITATEA GENERALA MEDIE PE ULTIMII 3 ANI SA FIE MAI MARE DE 100% CU TENDINTA CRESCATOARE, SCRISOAREA DE BONITATE DE LA BANCA FINANTATOARE OBLIGATORIE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAPACITATE DE PRODUCTIE DE MINIM 3 TONE IN 24 ORE PENTRU PAINE, CAPACITATILE DE PRODUCTIE SA FIE AUTORIZATE DIN TOATE CERINTELE LEGALE PE LINIE DE SIGURANTA ALIMENTARA, MIJLOACE DE TRANSPORT AUTORIZATE IN DOTARE, PREZENTAREA PRINCIPALELOR LIVRARI PE ULTIMII 3 ANI, LISTA CU PERSONALUL DE SPECIALITATE, CERTIFICATE DE CALITATE, RESPECTAREA NORMELOR DE PROTECTIA MUNCII, MEDIU SI PSI, PREZENTAREA DE CERTIFICATE DE CONFORMITARE, RETETARE, IMPLEMENTARE SISTEM DE CALITATE HCCP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CAPACITATE DE PRODUCTIE MINIM 3 TONE IN 24 ORE, MIJLOACE DE TRANSPORT IN DOTARE MINIM 5 PENTRU A PUTEA ASIGURA TRANSPORTUL IN TOATE CENTRELE SI CASELE DE TIP REZIDENTIAL DIN SUBORDINEA UNITATII, IMPLEMENTARE SISTEM DE CALITATE HCCP, RESPECTAREA NORMELOR DE IGIENA IN FABRICAREA DEPOZITAREA SI TRANSPORTUL PRODUSULUI CONFORM REGLEMENTARILOR IN DOMENIU
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 12:00
Locul: SEDIUL DGASPC MM STRADA BANATULUI NR. 1 BAIA MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI PARTICIPANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos nr. 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel cluj napoca
Adresa postala: str, stefan cel mare nr. 1, Localitatea: cluj napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593866, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL DGASPC MM
Adresa postala: STR. BANATULUI NR. 1, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430353, Romania, Tel.0262-228999, Email: [email protected], Fax: 0262-228322
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer