Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Palete stocare combustibil ars


Anunt de participare (utilitati) numarul 146151/29.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212031306, In atentia: Dana BANEA - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031300, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A ? Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala CNE Cernavoda ? Serviciul Achizitii, Tel. +40 241801190, In atentia: Marian Serban, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SN.Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031306, In atentia: Dana BANEA, Email: [email protected], Fax: +40 212031300, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Palete stocare combustibil ars
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Palete stocare combustibil ars executate conform cerintelor din Caietul de sarcini TD # 26160 ? Partea a II a Documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44143000-4 - Paleti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100 buc palete depozitare, conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 005, 984RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 20.000 Lei si va aveao valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. In acest caz, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, Formular III.1 .1.a), in original- ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, - pentru EUR, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sector1- pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR Sector 1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalOfertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa de CNSC ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie, dar nu ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatarului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art 278 indice 1 din OUG nr 34/2006, respectiv 4.785, 98 lei. Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 alin. (1) si (3)din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b) sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN SA ? Cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Daca este aplicabil, se completeaza Formularul III.1.3 (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.1
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 .
Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
b) pentru persoane juridice / fizice straine
- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Se va completa Formularul III.2.1.a.3
4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 .
Se va completa Formularul III.2.1.a.4
In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt:
Daniela Lulache - Director General;
Elena Negulici - Director Economic;
Mihai-Dan Gheorghievici - Inlocuitor de drept Director Economic;
Cristina Nazarevscky - Sef Departament Achizitii;
Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Dept Achizitii
Comisia de evaluare:
Dana Banea (Presedinte cu drept de vot), Stefan Rolea, Dorina Gherlan, Laurentiu Dinu, Marius Chirea, Veronica Vames si Marian Serban ? membrii, Ioan Policeanu si Denis Etem ? membrii de rezerva.
5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se completeaza Formularul III.2.1.a.5. 1a. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romane
sau
1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice / fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul: - va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copie ?conform cu originalul?.
2) Declaratia pe proprie raspundere privind cifra globala de afaceri din ultimii trei ani.
Cerinta minima: se accepta ofertantii care prezintamedia cifrelor globale de afaceri din ultimii 3 ani, de minim 2.000.000 Lei.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2.1Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR, conform site-ului curs-valutar-bnr.ro.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 vor beneficia de o reducere cu 50% a cifrei medii anuala de afaceri in domeniul de activitate.
Pentru a beneficia de acest drept ofertantul trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1
3) Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei invocate, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.11 indice 1 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa Formularul III.2.2.2.
Sustinatorul financiar va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art. 180, 181 (lit. a, c1 si d) si 69 indice 1 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati/stabiliti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).Se va prezenta cel putin un document /certificat emis sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, prin care sa se confirme cel putin una dintre livrarile din lista.
Se accepta ofertantii pentru care, din documentele de confirmare livrari prezentate, rezulta ca au avut contracte la nivelul carora s-au efectuat livrari cu valori totale, cumulate, de minim 1.000.000 lei
Modalitatea de indeplinire
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se va completa Formularul III.2.3.1.P.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR, conform site-ului curs-valutar-bnr.ro.
2) Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.11 indice 1 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se completeaza Formularul III.2.3.6 impreuna cu anexele (Formularul III.2.3.6.a si Formularul V. III.2.3.6.b), dupa cum este aplicabil.Sustinatorul tehnic va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art. 180, 181 (lit. a, c1 si d) si 69 indice 1 din OUG 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pt. licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pt. conectare si inregistrare se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro. Licitatia electronica se va desfasura intr-o runda de 24 ore. Dupa evaluarea ofertelor, prin intermediul SEAP se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare, ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic pretul total al ofertei. In timpul licitatiei, ei nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Contractul se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD 26160
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2013 11:00
Locul: SNN SA - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art 11, alin (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa2. In cazul in care, in urma finalizarii etapei de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Pentru contestatiile privind documentatia de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii in SEAP a acesteia.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA -Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona, nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 0212031306, Email: [email protected], Fax: +40 212031300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2013 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer