Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Panouri publicitare ?proiect ? REABILITARE DJ 606 C LIMITA JUDETUL DOLJ ? TINTARU BUICESTI ?DN 6 JUDETUL MEHEDINTI, KM 51+500-59+150


Anunt de participare numarul 103115/29.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  str. traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  1500, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email:  [email protected], Fax:  0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL):  www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Panouri publicitare ?proiect ? REABILITARE DJ 606 C LIMITA JUDETUL DOLJ ? TINTARU BUICESTI ?DN 6 JUDETUL MEHEDINTI, KM 51+500-59+150
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DJ 606 C LIMITA JUDETUL DOLJ ? TINTARU BUICESTI ?DN 6 JUDETUL MEHEDINTI, KM 51+500-59+150
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitia de produse - panouri publicitare pentruproiectul ? REABILITARE DJ 606 C LIMITA JUDETUL DOLJ ? TINTARU BUICESTI ?DN 6 JUDETUL MEHEDINTI, KM 51+500-59+150 ?in vederea asigurarii vizibilitatii proiectului in conformitate cu manualul de vizibilitate pe Programul Operational Regional.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31523200-0 - Panouri cu mesaje permanente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop achizitia de produse - panouri publicitare pentruproiectul ? REABILITARE DJ 606 C LIMITA JUDETUL DOLJ ? TINTARU BUICESTI ?DN 6 JUDETUL MEHEDINTI, KM 51+500-59+150 ?in vederea asigurarii vizibilitatii proiectului in conformitate cu manualul de vizibilitate pe Programul Operational Regional.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 300 leiGarantie d ebuna executie 5 % din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
? Fondul European de Dezvoltare Regionala;? Buget national;? Buget local (bugetul propriu al judetului Mehedinti).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
5. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorde Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial - copie - obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 30.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte de livrari de produse in ultimii 3 ani
2. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate care participa la realizarea contractului3. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
4. Contract de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cerinta minima obligatorie este detinerea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc) a cel putin a urmatoarelor utilaje si echipamente : - P.C; - licenta operare Windows; - imprimanta cu rezolutie minim 1440 x1440 dpi cu solvent real sau echosolvent ( pentru exterior ) sau echivalent pentru obtinerea unei calitati adecvate2. Personalul responsabil de indeplinirea contractului va trebui sa acopere urmatoarele cerinte: a) Responsabil cu grafica cu studii in domeniub) Responsabil de contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
? Fondul European de Dezvoltare Regionala; ? Buget national; ? Buget local (bugetul propriu al judetului Mehedinti).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str STAVROPOLEOS NR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  BD N TITULESCU NR 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  STR TRAIAN NR 89, Localitatea:  DR TR SEVERIN, Cod postal:  200132, Romania, Tel. 0372521110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2010 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer