Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Panouri tip - « Gard metalic de protectie »


Anunt de participare numarul 132708/18.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. +40 250731016-126, In atentia: Bunea Iuliana, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Panouri tip - « Gard metalic de protectie »
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in locatii(hale, depozite) apartinand primariei municipiului Rm. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de Panouri tip?Gard metalic de protectie , 15.000 bucati (inclusiv stalpul de la un capat) si stalp din teava patrata din otel de 30mmx30mm cu grosimea de 2mm, 1.500 bucati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928310-4 - Garduri de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Panouri tip?Gard metalic de protectie , 15.000 bucati (inclusiv stalpul de la un capat) si stalp din teava patrata din otel de30mmx30mm cu grosimea de 2mm, 1.500 bucati.
· Livrarea produse se va face in transe egale , timp de 5(cinci) luni de la intrarea in vigoare a contractului deachizitie publica, respectiv pe fiecare transa se vor livra :
Panouri tip?Gard metalic deprotectie (inclusiv stalpul de la un capat): 3.000 buc
stalp din teava patrata din otel de 30mmx30mm cu grosimea de 2mm: 300 buc
· Livrarea se va face din 30 in 30 de zile
· Emiterea ordinului de incepere a contractului, reprezinta comanda ferma pentru prima transa, dar nu inainte de constituirea garantiei de buna executie a acestuia.
Valoarea estimata fara TVA: 867, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant.garant.17.340 lei.prin orice inst de garant.emis in cond legii, de o soc.banc.ori de o soc.de asig.care se va prez.in orig.sau prin viram.banc.Trez.Rm.Valcea, contRO23TREZ6715006XXX000140, Cod Fisc.2540813.In caz IMM cuant.garant.de part.va fi redus la jum.Garant.de part.emisa in alta limba decat ro va fi prez. in orig.si va fi insot.de trad.autoriz.in ro.Per. de valab.a garant.partic.trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab.a of.respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cond.de ret. a garant.de part.: cf.art87/HG925, act.cu mod.sicompl.ult.corob. cu art.278^1, alin1, litb)OUG 34/2006, act.cu modif.si complet.ult.in rap. cu val.est.a contr. se retin 4.646, 99 lei.Conditii de restituire a garantiei de participare: cf.art 88/HG925, act.cu mod.si compl.ult. cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea contractului fara TVAmodul de constituire a garantie de buna executie : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariin termen de 7 zile de la semnarea contractului, pentru perioada de derulare a contractuluiModul de restituire a garantieiIntegral, in termen de 14 zile de la data incheierii ultimuluiproces verbal de receptie la terminarea furnizarii ultimelor produse.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010), modelFORMULARUL 7
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile Si completarile ulterioare , model FORMULARUL 6
NOTA: Lista persoanelor care in intelesul art.691 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizie in cadrul Primariei Mun. Rm. Valcea la data de 21.12.2011
1. Primar - Romeo Radulescu
2. Viceprimar- Cosmin Constantinescu
3. Viceprimar - Eusebiu Veteleanu
4. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu
5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode
6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma
7. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta
8. Director Economic - Ion Lepadat
9. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas
10. Director Juridic - Petre Cazan
11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu
12. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu
13. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca
14. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile Si completarile ulterioare model FORMULARUL 4
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , model FORMULARUL 5Documente de confirmare:
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele- in original , copie legalizata sau sau copie lizibila cu specificatia conform cu originalul;
2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia conform cu originalul;
Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude
ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), daca rezulta dincertificatul prezentat valabil la data deschiderii ofertelor.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar : CAEN: 2511 Fabricarea de constructii metalice si parti componente ale structurilor metalice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), cel putin 1.734.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, model FORMULAR 10. prezentarea a cel putinun contract a carui valoare sa fie de 800.000 lei sau a maxim 5 contractecare sa indeplineasca urmatoarea conditie: valoarea minima a fiecarui contract prezentat sa nu fie mai mica de 50.000 lei iar valoarea cumulata a acestora sa fie de 800.000 leiNota: oferantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.
Cerinta nr. 2DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2012 11:00
Locul: Primaria Municipiului Ramnicu Valcea, str. g-ral Praporgescu, nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
da, reprezentantii ofertantilor, conf art 33/HG
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?cel mai mic pret?sidoua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicitaofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fiatribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile, prezentei OUG 34/2006, actualizata, despre un act alautoritatii contractante considerat nelegal, conf. preved. art. 256^2, alin 1 lit a.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic contencios al Primariei Municipiului Ramnicu Valcea
Adresa postala: Str. G-ral Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel. +40 250731016, Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2012 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer