Licitatie Publica - PANTALONI TERCOT IARNA
Anunt de participare numarul 123946/17.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: ALSTANI ANCA, Tel. 021-208.25.25 int. 26.188; 26.173., Email: [email protected], Fax: 021-317.49.65, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PANTALONI TERCOT IARNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Leaota nr.2A, sector 6,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PANTALONI TERCOT IARNA CU MESADA PENTRU UNIFORMA DE SERVICIU BARBATI SI FEMEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18234000-8 - Pantaloni (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1. PANTALONI TERCOT CU MESADA DETASABILA - UNIFORMA DE SERVICIU PENTRU IARNA BARBATI - 2220 BUC
LOT 2. PANTALONI TERCOT CU MESADA DETASABILA - UNIFORMA DE SERVICIU PENTRU IARNA FEMEI - 84 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 253, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE: LOT 1-3660 LEI, LOT 2-138 LEI, SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat constatator emis in anul 2011 de Oficiul National al Registrului Comertului, Autorizatie de functionare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pieredere) aferente anilor 2008, 2009, si 2010, vizate si inregistrate conform prevederilor legale, Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009, si 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani continand denumirea produselor, cantitati, valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta minima de calificare : ofertantul trebuie sa fi furnizat in ultimii 3 ani calculati de la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, produse similare pentru minim urmatoarele cantitati
Lotul 1 ? 2220 buc.;
Lotul 2 ? 84 buc,
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice detinute, Informatii referitoare la personalul de specialitate si numarul acestuia, Mostre de produs. Lot 1 ? mostra produs marimea 54 I;
Lot 2 ? mostra produs marimea 46 I;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
* Numarul de runde ale licitatiei electronice :1 (una).* Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.* Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1386803/3/21.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2011 11:00
Locul: Inspectoratul General al Politiei Romane ? Directia de Logistica din str. Mihai Voda nr. 6, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI, AVAND ASUPRA LOR IMPUTERNICIRE SI DOCUMENTUL DE IDENTITATE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 5 ZILE, INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA IN CONDITIILE O.U.G.NR.34/2006, DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTOARATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE - DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: STR MIAHI VODA NR. 6 SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020123, Romania, Tel. 0212082525, Email: [email protected], Fax: 0213174965, Adresa internet (URL): WWW.POLITIAROMANA.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2011 10:01