Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pantofi si bocanci de protectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 138076/09.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 33, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Campean, Tel. +40 365403752, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pantofi si bocanci de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Locatiile E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 339, 500 si 842, 700RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pantofi si bocanci de protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18830000-6 - Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate acord cadru : minim 820 perechi Bocanci de protectie antiderapanti si termoizolanti si 840 de perechi Pantofi de protectie antiderapanti si termoizolanti si maxim 3620 perechi Bocanci de protectie antiderapanti si termoizolanti si 3840 perechi Pantofi de protectie antiderapanti si termoizolanti
Cantitatile pentru contractele subsecvente sunt:
Bocanci de protectie antiderapanti si termoizolantiTotal: 3620 perechi;contract subsecvent 1:820perechi;contract subsecvent 2:1400 perechi;contract subsecvent 1:1400 perechi
Pantofi de protectie antiderapanti si termoizolantiTotal: 3840 perechi;contract subsecvent 1:840 perechi;contract subsecvent 1:1500perechi ;contract subsecvent 1:1500 perechi
Cantitatea minima pentru un contract subsecvent este:
Pantofi de protectie antiderapanti si termoizolanti840 perechiBocanci de protectie antiderapanti si termoizolanti820 perechi
Cantitatea maxima pentru un contract subsecvent este:
Pantofi de protectie antiderapanti si termoizolanti1500 perechiBocanci de protectie antiderapanti si termoizolanti1400 perechiValoarea celui mai mare contract subsecvent este de 339500lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 339, 500 si 842, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15168, 60 Ron Conform legii 346/2004, art.16, intreprinderile mici si mijlocii (IMM) beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de garantiile cerute in documentatia de atribuire, iar ofertantii care isi desfasoara activitatea ca si IMM, trebuie sa prezinte o dovada eliberata de la Administratia Finantelor Publice din judetul de care apartine, privind numarul de angajati si cifra de afaceri.Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HGR 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care se prezinta in original.- Garantia trebuie sa fie irevocabila- Instrumentul de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa;
- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;
- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate- Nu se accepta fila CEC sau depunere de numerar la casieria autoritatii contractanteNu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de bancaContul in care se depune garantia de participare este: Cont: RO83BRDE040SV14134800400 Banca: BRD BacauDurata de valabilitate a garantiei de participare este 120 zile de la data limita de depunere a candidaturilor Garantie de buna executie se va constitui cf art. 90 din HG 925/2006 - 10%din valoarea fiecarui contractul subsecvent,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : completare formular 2Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Sorin Sebastian Potanc - Director GeneralLivioara Sujdea - Director General AdjunctBogdan Cirstea - Imputernicit al autoritatii contractanteErwin Wagner - Imputernicit al autoritatii contractanteFlavius Marcus- Imputernicit al autoritatii contractanteAndrei Mihaly - Imputernicit al autoritatii contractanteAndrei Mitica- Departament SSM-SU-PMLiviu Bilinschi- Departament SSM-SU-PMAngela Vasile- Consilier JuridicAndreea Campean- Presedinte comisie de evaluareNota: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organde conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie incadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006Cerinta minima : completare formular 2AIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderiiofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Candidaturile/ofertele depuse de operatorii economici care in ultimii 2 ani nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit in mod defectuos obligatiilecontractuale, din motive imputabile candidatilor/ofertantilor in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudiciibeneficiarilor acestuia, pot fi excluse din procedura conform art.181 alin c1 din OUG 34/2006.Certificatul constatator cu elemente negative emis in temeiul art. 97 1 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a respingecandidatura acestui ofertant.Certificat fiscal /certificat echivalentCertificat Fiscal, fara inscrisuri din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor/candidaturilor.Documentul va putea fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaIn conformitate cu Ordinul 314 / oct.2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.Se va completa obligatoriu si formularul 2D.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea celor 5 cerinte. Pentru Persoane juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original / copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima: realizarea unei cifre de afaceri medii anuale in domeniul contractului pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 352836 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari: Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiSe va prezenta cel putin o recomandare, incluzand nume si date de contact. Recomandarile trebuie sa exprime calitatea produselor si felul in care au fost respectate prevederile contractuale
Experienta similaraCerinta minima : Prezentarea cel putin a unei copii de parti relevante dintr-un document/contract (copie) prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie deminimum 178200 RON.Valorile mentionate sunt fara TVA.Ofertantul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
30%
Descriere: Descriere in anexa propunere evaluare tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura conform prevederilor articolului 164 din OUG nr.34/2006: a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de licitare: pretul oferteib)eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, NU exista limite,
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2012 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Factorul de evaluare : pretul oferteiNumar puncte maxim acordat pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? este de 70 puncte. Punctajul ales este motivat de importanta pretului in cadrul acestui contract.Pretul total pentru produsele ofertate se calculeaza dupa cum urmeaza: PretTotal=(Ptotal1*cantitate1 + Ptotal2*cantitate2)Punctajul pentru factorul pret este: Punctaj pret n =(Pret ofertant minim/pret ofertant n)* 70 unde n= nr ofertant2. . Factorul de evaluare : caracteristici tehnicedetaliat in anexa punctaj tehnicDaca ofertantii vor obtine acelasi punctaj final factorul de departajare va fi pretul. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Astfel cea mai mica valoare a ofertei va fi considerata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540049, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer