Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Parc auto pentru sporturi cu motor


Anunt de participare numarul 114699/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  str. Primariei nr.2, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Sorin Stan - manager de proiect, Tel. 0265-263211 int. 1273, In atentia:  dl. Stan Sorin, Email:  [email protected], Fax:  0372651272, Adresa internet (URL):  http: //www.cjmures.ro/anunturi.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  str. Primariei nr.2, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Sorin Stan - manager de proiect, Tel. 0265-263211 int 1273, In atentia:  dl. Stan Sorin, Email:  [email protected], Fax:  0372651272, Adresa internet (URL):  http: //www.cjmures.ro/anunturi.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Parc auto pentru sporturi cu motor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile Ungheni si Sinpaul
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia unui complex de agrement si sport intitulat Parc auto pentru sporturi cu motor format din: circuit de viteza cu lungime totala de 3705, 00 m, latime 11, 00 / 14, 00 m, precum si alte lucrari aferente, conform Documentatiei tehnice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45212220-4-Lucrari de constructii de complexe sportive polivalente (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructia unui complex de agrement si sport intitulat Parc auto pentru sporturi cu motor format din: circuit de viteza cu lungime totala de 3705, 00 m, latime 11, 00 / 14, 00 m, precum si alte lucrari aferente, conform Documentatiei tehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 43, 863, 268RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare/aditionale.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
63 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 500000 lei si de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene si bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie pe propria raspundere prin care se ca certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor, Cazierul judiciar al firmei, Certificat constatator si de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, conf. legislatiei in vigoare la data respectiva; Declaratia cifrei de afaceri pe 3 ani; Dovada capacitatii financiare de sustinere a lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul fiecarui exercitiu financiar prezentat nu trebuie sa inregistreze pierdere. Ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de minim 60000000 lei. Dovada capacitatii financiare de sustinere a lucrarii de minim 6000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, certificarea de buna executie din partea beneficiarului/clientului, copia contractului adus ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere pentru autenticitatea procentului de participare, copie PV de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala, cate un centralizator al obiectelor pt. fiecare contract prezentat ca experienta similara, centralizatorul contractelor prezentate, decl. pe proprie raspundere privind asigurarea cu utilaje specifice pentru executia lucrarilor, decl. pe propria raspundere privind valabilitatea la data deschiderii ofertelor a verificarii starii tehnice pentru toate utilaj. solicitate, Decl. pe proprie raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Decl. pe propria raspundere privind conducerea propusa pentru executia lucrarii, CV-uri si Certif. de atestare tehnico-profesionala pt. acestia, lista cu pers. calificat implicat in executia lucrarii, acord de asociere/subcontractare/angajament de sustinere, ISO 9001, 14001 - sau echivalent. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a incheiat si a realizat in ultimii 5 ani cel putin un contract sau maxim 2 contracte care indeplinesc urm. cond.: ?val.tot. a contractului/contractelor, fara TVA, sa fie egala sau mai mare decat 40000000 lei ?contractul sa aiba ca obiect: - atat constructie sau/si modernizare de drumuri, - cat si constructii civile P+1. Certificare cu calificativ FB.Utilaje minime solicitate(specificatiile lor se regasesc in Fisa de date) -autocisterna cu dispozitiv de stropire -autogreder -autogudronator -automacara cu brat cu zabrele -automacara -autopompa hidraulica de beton -betoniera cu amestec fortat actionat electric -betoniera cu amestec fortat actionata electric -buldozer pe senile -centrala de beton semiautomatizata -compactor autopropulsat cu rulouri -compactor static autopropulsat, cu rulouri -compactor static autopropulsat pe pneuri -convertizor sudura -electrocompresor mobil de joasa presiune -electropompa inalta presiune pretensionat armaturi -electropompa monoetajata de joasa presiune pentru apa -excavator pe pneuri motor termic -excavator pe senile cu o cupa cu motor termic -excavator pe senile cu o cupa cu motor termic -incarcator frontal pe pneuri -incarcator frontal pe senile -instalatie mixturi asfaltice la cald -mai mecanic cu motor termic -malaxor mecanic de asfalt -masina de fasonat otel-beton -masina de taiat rosturi cu disc abraziv -motopompa-2buc -perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri -repartizator de beton de ciment -repartizator finisor mixturi asfaltice cu motor termic cu palpator -vibrator de interior pt. beton actionat, electric -vibrator universal cu motor termic -vibrofinisor de beton de ciment cu motor ardere interna -laborator de grad II, autoriz.ISC. Personal minim solicitat: -coordonatorul de proiect, inginer drumuri si poduri si/sau constructii civile sau industriale, -2RTE, -1CQ, -1topograf, -1ing. drumuri si poduri, -1ing. constr. civile sau industriale, -1ing. instalatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Diferenta minima solicitata pentru licitarea noilor oferte va fi de 0, 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda de licitare de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1000 din 21.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S18-028260 din 27.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, Sala Mica de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa doar invitatii Beneficiarului, ofertantii si imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - ?Dezvoltarea Durabila si Promovarea Turismului", Domeniul major de interventie 5.2. 50% din cheltuielile eligibile sunt finantate prin POR, restul reprezentand cofinantare din bugetul local.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265263211, Email:  [email protected], Fax:  0372651272, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer