Licitatie Publica - PARC CENTRAL DE AGREMENT, DE STUDII SI SPORT COMUNA PETRESTI JUD. SATU MARE
Anunt de participare numarul 63513/11.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Petresti (CONSILIUL LOCAL PETRESTI Jud. Satu Mare)
Adresa postala: PETRESTI STR. PRINCIPALA NR.1, Localitatea: Petresti, Cod postal: 447240, Romania, Punct(e) de contact: BERNADETA OROSZ, Tel.0261-820063, Email: [email protected], Fax: 0261-820063
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PARC CENTRAL DE AGREMENT, DE STUDII SI SPORT COMUNA PETRESTI JUD. SATU MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: comuna Petresti jud, Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Infiintare de parc de agrement cu alei si inprejmuire cu gard in suprafata de 1, 7 ha.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
03450000-9-Produse de pepiniera (Rev.2)
34928200-0-Garduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PARC CENTRAL DE AGREMENT, DE STUDII SI SPORT COMUNA PETRESTI JUD. SATU MARE
Valoarea estimata fara TVA: 404, 935USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 RONPerioada de valabilitate a garantiei 90 zile calendaristice
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ADMIONISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE CONFORM ART. 44, 45/OUG 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura pt. ofertant, ofertant asociat, subcontractant
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 OUG 34/2006 modificata cu OUG 94/2007
Certficate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pt. asigurarile socuale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil 2007
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista cu lucrarile executate in ultimii cinci ani, conform formularului V/d 1.3. -defalcata pe categorii de lucrari asociati, subcontractant
Experianta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii trei ani a cel putin un contract si a maxim trei contracte cel putin egale cu valoarea ofertei si a carui obiect a fost executia unor lucrari similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 6
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
60%
Descriere:
2.
Durata executiei
30%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se poate obtine dupa achitarea sumei la casieria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2008 13:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE DIN COMUNA PETRESTI NR. 1 JUD. SATU MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Deschiderea ofertelor va avea loc in prezenta reprezentantilor legali sau imputernicitilor si dupa caz reprezentantii finantelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 LOCALITATEA BUCURESTI COD 030084, ROMANIA, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE EXERCITARE AL CAILOR DE ATAC ESTE DE 10 ZILE DE LA DATA NOTIFICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ACHIZITIE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA PETRESTI
Adresa postala: PETRESTI 447240 NR. 1 JUD. SATU MARE ROMANIA TEL 0261820063, Localitatea: PETRESTI, Cod postal: 447240, Romania, Tel.0261820063, Email: [email protected], Fax: 0261820063
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 10:20