Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PARCARE SUPRATERANA BLOC E3a, E3b, E3c, ZONA CENTRU-MUNICIPIUL PITESTI -ETAPA I


Anunt de participare numarul 41586/18.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitesti
Adresa postala: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 0300, Romania, Punct(e) de contact: Mirela BADEA, Tel.0248210380, In atentia: Mirela BADEA, Email: [email protected], Fax: 0248210280
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PARCARE SUPRATERANA BLOC E3a, E3b, E3c, ZONA CENTRU-MUNICIPIUL PITESTI -ETAPA I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Pitesti, zona centru , in spatele blocului e3a, E3b, E3c
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie parcare supraterana parter+2 nivele pe structura monolita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213312-3 - Parcare cu etaje (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
parcare supraterana parter + 2 nivele
Valoarea estimata fara TVA: 8, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de parcipare=150000 lei;garantia de buna executie=8%din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE IN FORMA LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de elibilitate;decl.privind neicadrarea in art.181/OUG nr.34/2006;certificate de atestare a platii taxelor si impozitelor catre stat, inclusiv cele locale si plata asiguarrilor sociale valabile ladata deschid.ofertelor, original sau copii legalizate;certificat de inregistrare si certificat constatator emise de Oficiul National al Registrului si Comertului sau alte doc.edificatoare de atestare sau apartenenta din pdv.profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile pe anul 2006 si la 30.06.2007 vizate si inregistrate de organele competente, decl.privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, cifra medie de afceri sa fie cel putin egala cu 24600000 lei;lichiditate generala>100%;solvabilitate patrimoniala >30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princip.lucrari executate in ultimii 5 ani din care cel putin o lucrare similara, insotita de certificari de buna executie pt.cele mai import.lucrari;decl.privind utilajele , instalat., echipamentele tehnice, lista de dotari trebuie sa cuprinda si dovada existentei de cofraje metalice;decl.privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-uri si RTE, certificare sistem calitate, mediu, securitate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2008 10:00
Locul: sediul unitatii, Pitesti, Calea Bucuresti, bloc U3, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici si reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PREZENTUL ANUNT ANULEAZA ANUNTUL DE PARTICIPARE NR.41496/16.01.2008, LA PUNCTUL II.2.1.)VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI ESTE 8200000 LEI FARA TVA SI NU 9700000 LEI CUM A FOST PUBLICATA ACEASTA VALOARE CUPRINZAND INCLUSIV TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: STR. VICTORIE, NR.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/219374, Fax: 0248/223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC DE EXPLOATARE A PATRIMONIULUI MUN.PITESTI
Adresa postala: STR. CALEA BUCURESTI, BLOC U3, PARTER, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110134, Romania, Tel.0248/210380, Fax: 0248/210280
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2008 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer