Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PARCARE SUPRATERANA STRADA CUZA VODA - MUNICIPIUL PLOIESTI


Anunt de participare numarul 110493/02.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala:  Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0244516699, In atentia:  Corina Mihaela Ilinca, Email:  [email protected], Fax:  0244/510736, Adresa internet (URL):  www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei Municipiului Ploiesti
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura, Tel. 0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PARCARE SUPRATERANA STRADA CUZA VODA - MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Ploiesti, str. Cuza Voda
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE PARCARE SUPRATERANA STRADA CUZA VODA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213312-3 - Lucrari de constructii de parcari cu etaje (Rev.2)
45233270-2-Lucrari de marcare a zonelor de parcare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza serviciile de proiectare si lucrarile de executie PARCARE SUPRATERANA STRADA CUZA VODA, conform solutiei aprobate din Studiul de Fezabilitate, dupa cum urmeaza: - Servicii de proiectare: elaborare Proiect Tehnic si Detalii de Executie, asigurarea verificarii acestora de catre verificator autorizat si predarea in 4 (patru) exemplare originale;
- Executie lucrari de construire parcare supraterana.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari similare cf. art. 122, lit. j) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 200.000 lei.Garantie de buna executie se constituie a contractului: 10% din pretul, fara TVA, al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local; Certificat de cazier judiciar pentru companie; Certificat de cazier judiciar pentru administratorul/administratorii firmei, conform Certificatului constatator emis de ORC, care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care oferta este semnata de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar al acesteia si al administratorului/administratorilor care a/au acordat imputernicirea; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul prezentului contract si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata; Copii ale documentelor originale ce definesc constituirea ofertantului (ex.: actul constitutiv, statutul etc.), locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii; Documente care atesta statutul de IMM (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la datele de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara; Fisa de informatii generale; Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 5.000.000 euro.2) Suma rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani; Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani; Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de sanatate si securitate in munca OHSAS 18001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii; Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul respecta conditiile de munca si protectia muncii impuse prin legislatia in vigoare.Informatii privind asociatii/ subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Experienta similara: a) Elaborarea in ultimii 3 ani a cel putin unui proiect avand ca obiect executia de lucrari similare care sa aiba ca finalitate realizarea unei parcari supraetajate de minim 200 de locuri si avand aceeasi structura cu a celei care se doreste a fi realizata in baza prezentului contract.b) Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract avand ca obiect executia de lucrari similare care sa aiba ca finalitate realizarea unei parcari supraetajate de minim 200 de locuri si avand aceeasi structura cu a celei care se doreste a fi realizata in baza prezentului contract.2)Necesar minim de personal specializat: a) pentru proiectare: - 1 inginer constructii civile- 1 inginer instalatii pentru constructii- 1 verificator de proiecte atestatb) pentru executie: - 1 inginer constructii civile- 1 inginer (subinginer) instalatii pentru constructii- 1 inginer (subinginer) absolvent?Cai ferate, drumuri si poduri?- Responsabil/Responsabili Tehnic/Tehnici cu Executia lucrarilor in domeniile I, II, IX- Responsabil/Responsabili cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniile I, II, IX- 1 coordonator SSM conform HG 300/2006- 1 manager de proiect
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executare a contractului
30%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii propus
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2010 12:00
Locul: sediul Primarie Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova ? Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244/523265, Email:  [email protected], Fax:  0244/523265, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Juridic Contencios, Contracte
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, etaj 3, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2010 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer