Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Parcare suspendata peste paraul Cuejdi


Anunt de participare numarul 51229/30.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel.0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Parcare suspendata peste paraul Cuejdi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Cuejdi. mun. Piatra Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de instalatii electrice si incalzire rampa, instalatii apa, gaze naturale, achizitionare si montare scari rulante si ascensoare, hidranti, executie pereti si tavane din gips carton.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45313000-4 - Lucrari de instalare de ascensoare si de scari rulante (Rev.1)
45231223-4-Lucrari auxiliare pentru distribuirea gazului (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45315000-8-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.1)
45421141-4-Lucrari de compartimentare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona si monta 2 lifturi de marfa si 4 lifturi de persoane, 10 scari rulante, 40 de hidranti. Se vor executa pereti pe o suprafata de 3500 mp si tavane din gips carton pe o suprafata de aproximativ 6000mp.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 65800 lei. Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bbugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractanti/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea-declaratie pe propria raspundere, Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat., inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ( formulare- tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii), certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data deschiderii ofertelor.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anii 2006, 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala a ofertantului individual sau cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (in cazul asocierilor) pentru fiecare din ultimii doi ani (2006, 2007) sa fie minim 15.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Minim 2 experiente similare si 2 recomandari- Declaratie privind dotarea tehnica si cu personal autorizat, specifice domeniului de activitate- Standarde de asigurare a calitatii, protectia mediului si sistemul de management al sanatatii si securitatii organizationale
- Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
- Declaratie privind asigurarile- Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se solicita minim 2 experiente similare de executie lucrari constructii civile P+4, fiecare in valoare de minim 1.200.000 lei, insotite de recomandarile aferente, vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; - cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului; - receptii aminate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate. 2. Ofertantul va trebui sa faca dovada dotarii tehnice si a personalului specializat (cu autorizarile aferente) care sa asigure executia lucrarii in termenul stabilit. Se solicita autorizatii pentru personalul responsabil (RTS, RTE si CQ) si autorizarile ISCIR si in constructii civile si industriale pentru personalul calificat.Se vor prezenta informatii cu privire la studii, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , ale persoanelor responsabile pt executia lucrarilor si CV-urile aferente; Declaratie care cuprinde nr mediu de personal angajat si cadrele de conducere pe ultimii 3 ani. -Se vor prezenta certificatele din care sa rezulte implementarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001, asigurarea sistemului de management al mediului , conform ISO 14001, si certificare sau in curs de certificare a sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale a organizatiei, conform ISO 18001 sau echivalent. - Se va prezenta o declaratie din care sa rezulte ca ofertantul a tinut cont in elaborarea ofertei de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.Declaratie privind intentia de subcontractare si, daca este cazul, lista cu subcontractantii declarati, insotita de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, in cazul in care subcontractantii vor indeplini mai mult de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Garantia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Pentru fiecare lot - 200 de lei, prin OP in contul RO 82 TREZ 4915 006X XX00 0150 sau in numerar la casieria Primariei Piatra Neamt.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2008 10:00
Locul: Primaria mun. Piatra Neamt - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6 sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600234, Romania, Tel.0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun. Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare Nr.8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel.0233218991, Email: [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): www.primariapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2008 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer