Licitatie Publica - Partie de schi si teleschi Speranta, Borsec, judetul Harghita
Anunt de participare numarul 80226/17.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Borsec
Adresa postala: Str.Carpati nr.6/A, Localitatea: Borsec, Cod postal: 535300, Romania, Punct(e) de contact: Jazsef Mik, Tel.0266337001, Email: [email protected], Fax: 0266337007, Adresa internet (URL): www.primaria-borsec.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Partie de schi si teleschi Speranta, Borsec, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Borsec
Judetul Harghita
Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va realiza: -infrastructura necesara realizarii unui sistem de linii suspendate-construireasi montajul de linii suspendate pentru transportul pe cablu cu teleschi-achizitia instalatiei si a echipamentelor de transport pe cablu , teleschi-constructia de platforme pentru activitati sportive-achizitia de echipamente pentru producerea zapezii artificiale-amenajarea de drumuri de acces-amenajarea unei surse de acumulare apa necesar asigurarii sursei de alimentare cu apaaechipamentelor de producere zapada artificiala-servicii de proiectare tehnica a infrastructurii sistemului de linii suspendate a instalatiilor si echipamentelor de transport pe cablu teleschi, a platformelor pentru activitati sportive, dimensionarea si stabilirea caracteristicilor echipamentelor pentru producerea zapezii artificiale, a amenajarii de drumuri de acces, precum si a sursei de acumulare apa necesare asigurarii alimentarii cu apaa echipamentelor de producere zapada artificiala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232210-7 - Constructie de linii suspendate (Rev.2)
45233226-9-Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45234230-7-Lucrari de constructii de telescaun (Rev.2)
45236100-1-Lucrari de nivelare pentru diverse activitati sportive (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului consta in amenajarea unei partii de schi si teleschi cu furnizare echipamente de transport pe cablu de persoane, instalatii de producere de zapada artificiala, executie cu proiectare inclusa.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 24.000 Euro sau echivalentul in LEI calculat pentru data publicarii anuntului de participare, garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.Esalonarea finantarii functie de alocatiile bugetare anuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Joint Venture/Consortiu sau Ofertanti cu subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent;
Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra de afacerimedie in ultimii 3 ani- asigurarea riscului profesional, respectiv Ofertantul are acces la, sau deja are, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a servicilor pentru perioada impusa- bilantulpentru ultimii 3 ani inregistrat la organul fiscal abilitat sau un document echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afacerimedie in ultimii 3 anitrebuie sa fie egala sau mai mare de echivalentul in Lei a 4.000.000 Euro, calculat la cursul de schimb valutar publicat de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare. minimechivalentul in Lei a 400.000 Euro, calculat la cursul de schimb valutar publicat de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare.- bilantul anilor 2006.2007.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract, insotite de certificari de buna executie.Candidatul va prezentalista cu furnizarile de echipamente similarecelor solicitate prin caietul de sarcini din ultimii 3 ani insotite de certificari de conformitate din partea beneficiarilor echipamentelor
Candidatul va prezenta lista cu prestarile de servicii de proiectare din ultimii 3 ani care trebuie sa fie de natura si complexitatea similara proiectului supus achizitiei insotite de recomandarea beneficiaruluiExperienta similara: in realizarea a cel putin unui contract care sa fi implicat construirea/furnizare aunui sistem de transport pe cablu de persoane.Recomandari (in original sau copie certificata conform orginalului) din partea altor beneficiari/clienti: se vor prezenta cel putin doua recomandari.din care cel putin una sa fie aferenta contractului/contractelor prezentate la aliniatul anterior (atat pentru executant cat si pentru proiectantul nominalizat fie ca subantreprenor sau asociat)Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantii (atat pentru executant cat si pentru proiectantul nominalizat fie ca subantreprenor sau asociat) au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca ofertantul se afla in fazafinalade certificare).Standarde de protectie a mediului: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca ofertantul se afla in curs de certificare).Standarde privind managementul securitatii si sanatatii operationale : Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca ofertantul se afla in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta similara: un contract care sa fi implicat construirea unui sistem de transport pe cablu cu teleschi, cu o valoare minima de 1.000.000 Euro.- experienta similara in prestarea a cel putin unui serviciu de proiectare in valoare de minimum 100.000 euro a unei instalatii de transport pe cablu pentru persoane, cuprinzand si instalatii de producere a zapezii artificiale inclusiv proiectarea unor surse de acumulare a apei pentruproducere a zapezii artificialecu capacitate de minimum 20.000mc, inclusiv statia de pompare aferenta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pret
50%
Descriere: Descriere conform fisa de date
2.
Durata de executie
10%
Descriere: Descriere conform fisa de date
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere: Descriere conform fisa de date
4.
Programul de asigurare al protectiei mediului inconjura propus pe perioada executiei lucrarilor
20%
Descriere: Descriere conform fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 12:00
Locul: Primaria Orasului Borsec
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieiReprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta, calitatea de delegat se atesta prin prezentarea uneiimputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleosnr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu Mures, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: strada Justitiei nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265 / 26 36 94, Email: [email protected], Fax: 0265 / 16 91 99
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunstinta a unui act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Borsec Compartimentul Juridic Contencios
Adresa postala: str Carpati nr. 6/A, Localitatea: Borsec, Cod postal: 535300, Romania, Tel.0266 / 33 70 01, Email: [email protected], Fax: 0266 / 33 70 07, Adresa internet (URL): www.primaria-borsec.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 09:10