Licitatie Publica - Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad ? Curtici si DJ 709B
Anunt de participare numarul 102869/25.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A. BUCURESTI ? D.R.D.P. TIMISOARA
Adresa postala: STR. CORIOLAN BARAN NR. 18, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII, Tel. 0256246631, In atentia: VIDONI BIANCA, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/lucrari.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A. BUCURESTI ? D.R.D.P. TIMISOARA
Adresa postala: STR. CORIOLAN BARAN NR. 18, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII, Tel. 0256246631, In atentia: VIDONI BIANCA, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/lucrari.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A. BUCURESTI ? D.R.D.P. TIMISOARA
Adresa postala: STR. CORIOLAN BARAN NR. 18, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII, Tel. 0256246631, In atentia: VIDONI BIANCA, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/lucrari.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad ?Curtici si DJ 709B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Suprafetele de teren ocupate prin constructia pasajului denivelat peste liniile CF Brad ?Curtici si DJ 709B
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad ?Curtici si DJ 709B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234140-9 - Lucrari de constructii de pasaje la nivel (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
79100000-5-Servicii juridice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Servicii de consultanta si asistenta juridica in vederea exproprierii terenurilor afectate de constructia ?Pasajului denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad ? CF Curtici ? DJ 709B?.2. Obtinerea, in numele autoritatii contractante, a Autorizatiei de executie a lucrarilor, conform Legii 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu actualizarile si modificarile ulterioare.
3. Executia lucrarii propriu zisa de pasaj denivelat, cu respectarea proiectului tehnic si a Caietelor de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 39, 504, 201.68RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul intra sub incidenta art. 122 lit. j din OUG 34/2006, cu modif. si complet. ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de395.042 lei, garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului constituita in una din formele prezentate in documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligibilitate conf cu Formularul B1, decl completata in conformitate cu Formularul B1 bis, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, incl cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la data de 31.05.2010, certificat constatator emis de ORC de pe langa tribunalul judetean, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, cu drept de participare la toate licitatiile organizate in acest interval, certificat de atestare APDP pentru executia de lucrari de drumuri si poduri pe raza drumului national
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din anii 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 59.256.302, 52lei, excl. TVA, echivalent a 14.017.197, 93euro, capacitate financiara de sustinere a lucrarii pe o perioada de 3 luni mai mare sau egala cu 4.938.025, 21lei, excl. TVA, echivalent a 1.168.099, 83 euro, calculata la un curs BNR de 4, 2274 din data de 22.06.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale, completata conform cu Formularul B2.
2.In ceea ce priveste calitatea lucrarilor, ofertantul va prezenta urmatoarele documente: laboratoarele utilizate in vederea atestarii calitatii lucrarilor, laboratoare care trebuie sa aiba grad corespunzator executiei lucrarii;surse de materiale, inclusiv certificate de conformitate sau agremente tehnice pentru materialele folosite.Ofertantii care nu detin laboratoare autorizate pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau care nu prezinta contracte de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective, vor fi declarati respinsi.
3.Fisa de informatii privind experienta similara, completata conf cu Formularul B3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara cu obiectivul supus licitatiei, respectiv executie lucrari poduri/pasaje pe drumurile nationale.Orice fisa referitoare la un contract incheiat trebuie sa fie insotita de copii de contract, eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului daca exista, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte valoarea finala a lucrarilor real executate si recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.Restul cerintelor privind Capacitatea tehnica si/sau profesionala se regasesc detaliate in cadrul sectiunii VI.3) din prezentul anunt.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar cu cel supus licitatiei cu o valoare mai mare sau egala cu 11.851.260, 50lei, excl. TVA, echiv. a 2.803.439, 58 euro, calculata la un curs BNR de BNR de 4, 2274 lei/euro din data de 22.06.2010
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
5%
Descriere: Conform prevederilor Fisei de datea achizitiei
3.
Durata de garantare a lucrarilor
10%
Descriere: Conform prevederilor Fisei de datea achizitiei
4.
Planificarea lucrarilor
35%
Descriere: Conform prevederilor Fisei de datea achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S11-013507 din 16.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul D.R.D.P. Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantilor, max. o persoana pentru fiecare ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Recomandari pt lucrarile executate-Form B4.Recomandarea trebuie sa precizeze cele specificate in Fisa de date.Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate absolut nec pt indeplinirea contr.Ofertantul castigator va trebui sa faca dovada, la data semnarii contractului, ca are achitate ROVINIETELE si ca are autorizatii speciale de transport pentru autovehiculele care concura la executia lucrarilor-Form B5.Decl care contine inf privind nr mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat asig cu personal de specialitate, nr si pregatirea cadrelor de conducere, persoanele resp de indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de conducere pt indeplinirea contractului, compatibil cu prevederile Legii nr. 11/1991, cu modificarile ulterioare, cu pregatire si vechime in domeniu, avand calitate de conducator la min o lucrare similara, executata si pusa in functiune, precum si de: responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea lucrarilor.Se vor prezenta cele solicitate in Fisa de date.In ceea ce priveste pers raspunzator pt indeplinirea serv jur, ofertantul va trebui sa faca dovada asig cu personal de specialitate.Echipa propusa pt serv jur va fi compusa din: exp evaluator, verificator al rapoartelor de evaluare intocmite de catre exp evaluator, pers fizice/juridice responsabile cu indeplinirea doc cadastrale, pers resp cu activitatea juridica in cadrul serv ce se vor presta, care vor indeplini cond din Caietul de sarcini.Pt. acest personal se vor atasa cele solicitate in Fisa de date-Form B6.Decl privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Form B7.Info privind obligatiilor contr in desfasurare, daca e cazul-Form B8.Certificat SR EN ISO 90001:2001, SR EN ISO 14001:2005, OH SAS 18001:2004
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI ? SECTIA A VIII A CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI CONTROL FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, nr. 5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL DRDP TIMISOARA
Adresa postala: STR. CORIOLAN BARAN NR. 18, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300238, Romania, Tel. 0256246617, Email: [email protected], Fax: 0256246632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 15:28