Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pasaj rutier subteran strada Oituz strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau


Anunt de participare numarul 78094/22.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel.0234-581849;0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234-588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pasaj rutier subteran strada Oituz strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bacau, judetul Bacau, intre strazileOituz siStefan Guse, subtraversand calea ferata
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului cuprinde executia lucrarilor pentru Pasaj rutier subteran strada Oituz strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau, realizarea proiectului de deviere a liniilor de cale ferata si elaborarea unor studii de teren, in eventualitatea in care devin necesare pentru realizarea lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221200-4 - Lucrari de constructii de tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
71311230-2-Servicii de inginerie feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile care fac obiectul contractului Pasaj rutier subteran strada Oituz strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau suntlucrari de constructii pentru : a) rampa de acces str.Stefan Guse, b) rampa de acces str.Oituz, c) pasaj subteran propriuzis sid) instalatii pentru colectarea si evacuarea apelor si iluminare
e) utilitati
Valoarea estimata fara TVA: 22, 625, 334RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie :450.000 lei- Scrisori de garantie bancara, Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene prin Programul Operational Regional 2007- 2013, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniul major de interventie 2.1.Cod SMIS 1024
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere sau acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
- Declaratii privind situatia personala
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor sitaxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
Certificator constatator emis de Oficiul registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, sau echivalent, in original;
- Copie Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industriala Nationala sau Teritoriala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-situatia financiara a companiei-auditul situatiei financiare pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
-dovezi care sa ateste ca ofertantul are acces la lichiditati, linii de credit sau alte facilitati de creditare adecvate pentru necesitatile acestui Contract.
-Media profitului anual al Ofertantului (individual sau societate mixta/consortiu) pentru ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri a Ofertantului (individual sau societate mixta/consortiu) pentru ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie cel putin 67.800.000 lei sau echivalentInformatii privind accesul la facilitati de creditare- cel putin 6.250.000 lei(sau echivalent)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de acte doveditoare ;
- Informatii privind detinerea de autorizatii profesionale
- Informatii privind resursele umane si structura organizatorica
- Informatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului -Informatii privind partenerii si/sau sub-antreprenorii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind experienta similara- cel putin un contract de lucrari similare cu cele care fac obiectul achizitiei de cel putin 11.300.000 lei sau echivalent, finalizat in ultimii 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
pretul ofertei
70%
70
Descriere:
2.
durata de executie a lucrarilor
20%
20
Descriere:
3.
termen de plata al facturilor pentrulucrarile executate
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S21-029661 din 31.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 18:00
Locul: in SEAP- on line
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Regional 2007- 2013, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniul major de interventie 2.1.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 -21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40-21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.+40-234 513296, Email: [email protected], Fax: +40-234 514275, Adresa internet (URL): : www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bacau
Adresa postala: Str. Marasesti, nr. 6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel.+40 234 581849 - Int.137, Email: [email protected], Fax: +40 234 588757, Adresa internet (URL): www. primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2009 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer