Licitatie Publica - PASERALA PIETONALA PESTE SOMES, LOC.RASCRUCI, COM.BOMTIDA, JUD. CLUJ
Anunt de participare numarul 21712/02.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BONTIDA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BONTIDA)
Adresa postala: Bontida str.Principalanr.446, judetul Cluj, Localitatea: Bontida, Cod postal: 407105, Romania, Punct(e) de contact: VASILE BODOCAN, Tel.0264262290, In atentia: FECHETE ADRIAN, Email: [email protected], Fax: 0264262259, Adresa internet (URL): Bontida nr.446, jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PASERALA PIETONALA PESTE SOMES, LOC.RASCRUCI, COM.BOMTIDA, JUD. CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: INTRE LOCALITATILE RASCRUCI SI BONTIDA PESTE SOMES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE PASARELA PIETONALA PESTE SOMES PT. A FACE LEGATURA INTRE RASCRUCI SI BONTIDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221113-7 - Pasarela pentru pietoni (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
189 ML LUNGIME SI 3 ML LATIME PT.CIRCULATIE PIETONALA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2007 pana la 20.08.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 30000 RON, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL SI OG7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT INREGISTRARE REGISTRUL COMERTULUI, DOVADA INDEPLINIRE OBLIGATII DE PLATA TAXE SI IMPOZITE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL ANILOR 2004, 2005, 2006, CIFRA DE AFACERIMEDIE 4462500 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI, LUCRARE SIMILARA DE 892500 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA PRIMARIEI BONTIDA NR 446
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2007 13:00
Locul: PRINARIA BONTIDA NR.446, JUD.CLUJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEUS NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: P-TA STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/593866, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF LEGISLATIEI IN VIGOARE -10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI BONTIDA
Adresa postala: STR.PRINCIPALA NR.446, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 407105, Romania, Tel.0264/262259, Fax: 0264/262259
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2007 20:07