Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PATINOAR CU SUPRAFATA ARTIFICIALA USCATA


Anunt de participare numarul 88969/19.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU SPORT A JUDETULUI BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: STR.PARCULUI, NR.1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420035, Romania, Punct(e) de contact: RAOUL STEFAN ZANCA, Tel.0263-232556, Email: [email protected], Fax: 0263-231470, Adresa internet (URL): www.dsj-bn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PATINOAR CU SUPRAFATA ARTIFICIALA USCATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOC. COLIBITA, COMUNCA BISTRITA - BIRGAULUI, JUD. BISTRITA - NASAUD ("COMPLEX SPORTIV COLIBITA")
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Patinoar cu suprafata artificiala uscata - conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37450000-7 - Echipament pentru sporturi in aer liber si de teren (Rev.2)
51100000-3-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de furnizare de produse si servicii de instalare - valoarea produselor depaseste 50% din valoarea totala a contractului
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-gar particip 10.000 lei;gar buna exec 10% din valoarea contractului fara TVA(se accepta orice instrument de garantare conform art.86, 90 din H.G.925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii MTS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Formular 12 A in original
2. Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - se va prezenta in original sau copie legalizata3. Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata taxelor si impozitelor locale - se va prezenta in original sau copie legalizata
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Formular 12B , in original
5.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza:
a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c)Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C, in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului (Formular 02), din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Cifra medie de afaceri peultimii trei ani trebuie sa fie minim 1.000.000 lei RON fara TVA2. Bilantulcontabilla 31/12/2008, vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara.(cerinta obligatorie)Bilantul contabil la 30.06.2009 , vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara.(cerinta obligatorie)
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.
Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate de mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani (Formular 12 I), in original.
2.Lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, precum si o descriere a produselor livrate sau serviciilor prestate dupa caz prestate in cadrul contractului respectiv Formular 12 D si Formular 12 E , in original. Pentru dovada acestor contracte se vor prezenta fie copii dupa contracte fie recomandari Formular 03 - de la beneficiarul contractelor.3. Ofertantul va prezenta din partea producatorului autorizare pentrureprezentanta sau dealer cat si pentru acest proiect in desfasurare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta tehnica
20%
Descriere: Asig sev post vanzare si asist tehnica
2.
oferta tehnica
10%
Descriere: termen de livrare si instalare
3.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2009 11:00
Locul: Directia pentru Sport a Judetului Bistrita - Nasaud, Loc. Bistrita, str. Parcului, nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de dseschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia comerciala, contencios si administrativ - Tribunalul Judetean
Adresa postala: str. Alba Iulia, nr. 1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 4220178, Romania, Tel.0263/213528, Email: [email protected], Fax: 0263/231509
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Contencios din cadrul MTS
Adresa postala: str. Vasile Conta, nr. 16 , sector. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Tel.021/3076450
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2009 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer