Licitatie Publica - PATINOAR CU SUPRAFATA ARTIFICIALA USCATA (furnizare - procurare de echipamente,instalare, montaj)
Anunt de participare numarul 91790/01.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU SPORT A JUDETULUI SUCEAVA
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918, nr 7, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720262, Romania, Punct(e) de contact: VASILE POIENAR, Tel.0230/213223, Email: [email protected], Fax: 0230/213223, Adresa internet (URL): www.dsjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PATINOAR CU SUPRAFATA ARTIFICIALA USCATA (furnizare - procurare de echipamente, instalare, montaj)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FRANCO BENEFICIAR MUNICIPIUL CAMPULUNG MOLDOVENESC, JUDETUL SUCEAVA
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PATINOAR CU SUPRAFATA ARTIFICIALA USCATA (furnizare - procurare de echipamente, instalare, montaj) - 1 BUC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37450000-7 - Echipament pentru sporturi in aer liber si de teren (Rev.2)
51100000-3-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PATINOAR CU SUPRAFATA ARTIFICIALA USCATA (furnizare - procurare de echipamente, instalare, montaj) - 1 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 504, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 10.000 lei, garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 10 %( 5% pentru IMM- uri) din valoarea de atribuire a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in originalsau copie legalizata
5. Certificat constatator, in original sau copie, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pentru anul 2008 si bilantul contabil la 30.06.2009 vizate de catre DGFPS .
Documentele se vor prezenta in copie. Bilanturile contabile trebuie obligatoriu insotite de un raport de audit intocmit de catre un auditor autorizatb) declaratie privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani, Informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Raport intre fluxul denumerar la iunie 2009 si valoarea estimata a investitiei de minim 5%.Cifra medie de afaceri peultimii trei ani trebuie sa fie minim 1.000.000 lei RON fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
b) Ofertantul va prezenta autorizare de livrare din partea producatorului sau reprezentantul acestuia in Romania in original sau copie legalizata. In cazul in care furnizorul nu este producator sau dealer al producatorului se va prezenta intreg lantul de autorizari.
c) declaratie pe proprie raspundere referitoare la resursele si echipamentele tehnice angajate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - in original;Se solicita existenta in dotare proprie sau existenta unui contract de colaborare pentru Laborator instalatii grad II sau III.d) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat in derularea corespunzatoare a contractului - in original;Se solicita prezentarea a cel putin 3 sudori OL autorizati ISCIR.Se solicita prezentarea unui responsabil cu executie RTE in domeniul I si IX ( constructii civile, industriale si agrozootehnice; constructii edilitare si de gospodarire comunala).
d) Declaratie privind subcontractantii Formularul D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2009 11:00
Locul: DIRECTIA PENTRUSPORTA JUDETULUISUCEAVA, Str. B dul 1 Decembrie 1918 nr 7 , municipiul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Telefon: 021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4)/230-216321, Fax: Fax: (+4)0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PENTRUSPORTA JUDETULUISUCEAVA
Adresa postala: Str. B dul 1 Decembrie 1918 nr 7, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720262, Romania, Tel.0230213223, Email: [email protected], Fax: 0230213223
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2009 15:52