Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PAVAJ PIETONAL BULEVARDUL INDEPENDENTEI


Anunt de participare numarul 3262/23.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, Email: [email protected], Fax: 0244596128, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Drumuri
Adresa postala: str. Emile Zola nr. 8, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244516699, Email: [email protected], Fax: 0244597884
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Ploiesti - Casierie
Adresa postala: B-dul Republicii nr.2, intrarea B, et.III, camera 307, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Tel.0244516699
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Ploiesti - Registratura
Adresa postala: B-dul Republicii nr.2, intrarea D, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Tel.0244516699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PAVAJ PIETONAL BULEVARDUL INDEPENDENTEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Ploiesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare pavele de beton pe o suprafata de 12586 mp in partea sudica a orasului Ploiesti (Bulevardul Independentei)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233222-1 - Lucrari de pavare (Rev.1)
31527100-7-Iluminat stradal (Rev.1)
45233293-9-Instalare de mobilier stradal (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12586 mp
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Conform caiet de sarcini, scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei Municipiului Ploiesti pentru suma de 8000 RON cu termen de valabilitate egal cu perioada de valabilitate a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credit bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Poate participa orice operator economic indiferent de nationalitate, individual sau intr-un grup de operatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de inscriere in Registrul Comertului sau un certificat conform conditiilor prevazute de tara unde s-a stabilit ofertantul.
- Societati comerciale ce au in obiectul de activitate lucrari de drumuri - pavaj, co CPV 45233222-1, 45233293-9, 31527100-7.
- Grupurile trebuie sa indice numele societatii responsabile de lucrare si sa prezinte copii ale documentelor care autorizeaza societatea sa semneze in numele grupului/consortiului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie bancara privind situatia financiara a societatii;
- copie de pe bilantul din data de 30.06.2006 si una de pe bilantul din data de 30.12.2005
- declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 2.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formularul referitor la dotarea societatii cu utilaje si echipamente specifice.
- declaratie indicand efectivele medii anuale ale operatorului economic;
- descrierea masurilor folosite pentru asigurarea calitatii(tip ISO);
- specificarea persoanei "responsabila tehnic cu executia" pe domeniul II1, II2 drumuri si copia legitimatiei pe care sa se poata citi valabilitatea autorizatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar, la casieria Primariei Municipiului Ploiesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2007 10:00
Locul: Primaria Municipiului Ploiesti, etaj III, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Instantele judecatoresti din raza autoritatii contractante sau Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Gh. Lazar nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Achizitii Publice, Contracte sau Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr.2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Tel.0244516699
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2007 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer