Licitatie Publica - PAVAJ ZONA CENTRALA IN MUNICIPIUL PLOIESTI
Anunt de participare numarul 8767/04.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, Email: [email protected], Fax: 0244596128, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Drumuri
Adresa postala: str. Emile Zola nr. 8, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Drumuri, Tel.0244-516699, In atentia: Iamandi Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0244-597884
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Drumuri
Adresa postala: str. Emile Zola nr. 8, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Drumuri, Tel.0244-516699, In atentia: Iamandi Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0244-597884
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2, intrarea D, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0244-516699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PAVAJ ZONA CENTRALA IN MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zona centrala a mun.Ploiesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de pavare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233222-1 - Lucrari de pavare (Rev.1)
31527100-7-Iluminat stradal (Rev.1)
45233293-9-Instalare de mobilier stradal (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11360 mp pavaj; contract cu doua obiecte
Valoarea estimata fara TVA: 1, 997, 167RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, de 24000 RON prin scrisoare de garantie bancara, valabilitate 60 zile; Garantie de buna executie-10% din valoarea contractului prin retineri succesivelucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: credit bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea;cazier judiciar/certificat echivalent;certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local la data de 28.02.2007 in original sau copie legalizata;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani; declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; asigurarea riscului profesional; obligatii contractuale in desfasurare; bilantul contabil la data de 30.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani minim 2000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare generala; sustinere tehnica; asigurarea calitatii lucrarilor;declaratie privind efectivele medii anuale; prezentarea persoanei responsabile cu executia, cu copia legitimatiei; lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casierie, et.3, cam. 307, pe baza de Dispozitie de incasare eliberata de Serviciul Drumuri
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic-Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Tel.0244-516699
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2007 15:51