Licitatie Publica - PAVILIOANE DE DETENTIE CU 1000 LOCURI CAZARE
Anunt de participare numarul 31326/06.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim Inchis Vaslui
Adresa postala: str. AVICOLA, nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 737365, Romania, Punct(e) de contact: DAN ZAHARIA, Tel.0235322135, In atentia: Alexandru Nastase, Email: [email protected], Fax: 0235322135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PAVILIOANE DE DETENTIE CU 1000 LOCURI CAZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Penitenciarul Vaslui, str.Avicola, nr.2, Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Suprafata construita la sol a celor 2 pavilioane este 2788, 00 mp si va avea regim de inaltime S+P+2E. Structura de rezistenta se va executa din cadre cu stalpi si grinzi din beton armat, plansee din beton armat turnate monolit, Inchiderile exterioare si interioara vor fi din zidarie de caramida normala, tamplaria exterioara va fi din PVC cu geam termopan si gratii la exterior.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216113-9 - Inchisoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata construita la sol a celor 2 pavilioane este 2788, 00 mp si va avea regim de inaltime S+P+2E, curti de plimbare, imprejmuiri foisoare si iluminat perimetral, refacere canalizare pe L=225 ml., dotari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 000 si 4, 999, 999EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 160.000lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de min. 90 zile calendaristice
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Subventii de la Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- declaratie privind eligibilitatea ( Formularul A ).
- fisa de informatii generale despre societate
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ( Formularul B )
- certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta.
- certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta .
- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului.
- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
- Autorizatie de functionare / altele echivalente
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fiecare ofertant trebuie sa faca dovada ca indeplineste cerintele minime de calificare.
In cazul asocierii cerintele minime privind eligibilitatea si inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Sucursalele fara personalitate juridica au dreptul de a participa la procedura si de a incheia contractul respectiv numai in numele societatii-mama, prin imputernicire. In acest caz documentele prezentate, care dovedesc eligibilitatea, inregistrarea, capacitatea tehnica si economico-financiara, trebuie sa fie ale societatii-mama.
La procedura nu au dreptul sa participle doua sau mai multe filiale/sucursale ale aceleiasi societati-mama.
Nu au dreptul sa participle firme cu interdictie din partea autoritatii contractante: lucrari executate anterior de slaba calitate, litigii, datorii, etc.
Firmele care nu indeplinesc cerintele minime sunt descalificate.
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, numai obligativitatea prezentarii informatiilor solicitate cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti.
Autoritatea contractanta stabileste cerinte minime pentru urmatorii indicatori:
a) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu o valoare minima impusa de 3.840.mii lei (1, 20 mil. euro, 1 euro =3, 20 lei ).b) Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) sa fie mai mare de 100%.
c) Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) sa fie mai mare de 30%.
- dovada existentei contului la Trezorerie
- bilantul contabil la data de 31.12.2006 si 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind proportia in care contractul de lucrarii urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti. Pentru situatia in care contractul se va executa cu subcontractanti, lista va fi insotita de acordurile de subcontractare.
- Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, numai obligativitatea prezentarii listei cuprinzand subcontractantii, a acordurilor de subcontractare, precum si a formularelor care trebuie prezentate de subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului.
Experienta similara Formularului C3
A.C. stabileste, ca cerinta minima, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani de contracte ale carui obiect a fost executarea de lucrari similare si au avut o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 3.840.mii lei.
Recomandari de la beneficiari privind modul de executare a unor lucrari similare. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respective;
b)daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate:
-neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusive a contractantului.
Nota: nu se insumeaza mai multe contracte pentru atingerea acestui plafon valoric.
Resurse tehnice: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice: utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (Formular E)
Resurse umane: Declaratie care contine informatii privind: asigurarea cu personal de specialitate (Formular F);
Certificare ISO 9001 si 14001 precum si obligativitatea prezentarii descrierii sistemului propriu de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2007 11:00
Locul: Penitenciarul Vaslui, str. Avicola, nr.2, Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor in baza unei delegatii.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- neprezentarea a trei documente din cele solicitate atrage descalificarea ofertei - comisia de evaluare are dreptul de a solicita completarea / clarificari la ofertele depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii al Penitenciarului Vaslui
Adresa postala: str. Avicola nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 737365, Romania, Tel.0235 322135, Email: [email protected], Fax: 0235 322135
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 14:19