Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PAZA


Anunt de participare numarul 2344/15.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02161 BASARABI
Adresa postala: BASARABI, STR. CALEA DOBROGEI, NR.9, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Basarabi, Cod postal: 905100, Romania, Punct(e) de contact: MARCEL-MIHAI BOTEZAT, Tel.0241233514, Email: [email protected], Fax: 0241234279
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PAZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M.02161 BASARABI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIILE SE VOR PRESTA PANA LA 31.12.2007, CU POSIBILITATEA PRELUNGIRII PANA LA 30.04.2008, IN LIMITA FONDURILOR ALOCATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINIM: 19.872 ORE POST-PANA LA 31.12.2007
MAXIM: 32.832 ORE POST-PANA LA 30.04.2008
Valoarea estimata fara TVA: intre 112.48 si 185.83RON
II.2.2) Optiuni
Da
AUT. CONTR. POATE OPTA PT. ACHIZ. ULT. DE NOI SV. PRIN NEG. FARA PUBL. PREAL. ANUNT DE PART.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
184 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTII DE PARTICIPARE: 2.000 RONGARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VAL. CONTR., FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU E CAZUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
LICENTA ELIB. DE I.G.P.LICENTA DE EMISIE FRECV. ELIB. DE I.G.COM.SI TH. INF.AUTORIZ. DE SECURIT. M.Ap.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer. min.: VOR FI EXCL. OFERT. CARE SE REG. IN SIT. ART.180-181, O.U.G.34/2006. Doc. solic.: CERT. CAZ. JUDICIAR;CERT. ATEST. FISC.;CERTIF. PLATA TAXE, IMPOZ. LOCALE;DECL.ELIG.; CERTF. CONST. ELIB. DE O.R.C.-OB. DE ACT. -SV. PAZA;LICENTA ELIB. DE I.G.P.; LICENTA DE EMISIE FRECV. ELIB. DE I.G.COM.SI TH. INF.; AUTORIZ. DE SECURIT. M.Ap.; C.U.I.EMIS DE O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INF. GENERALE;EXP. SIMILARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cer. min.: FINALIZ. IN ULTIMII 3 ANI A CEL PUTIN A 3 CONTR.-SV. PAZA. VALOAREA CUMULATA A MAXIM 3 CONTR. SA FIE DE MINIM 150.000 RON.Vor fi excl. ofert. care nu obtin AUTORIZATIA DE SECURITATE M.Ap.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINC. PREST. SV.PE ULT. 3 ANI, CONFIRM. PRIN. CERTIF. EMISE DE BENEFICIARI/DECL. PE PR. RASP.; DECL. ASIG. RES. TH.;DECL. REF. LA ASIG. RES. UMANE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MINIM 22 AGENTI, ECHIPATI CU ARMAMENT, MUNITIE, MIJL. DE AUTOAP., MIJL. DE COMUNIC., ECHIP PROT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40/1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASIERIA AUT. CONTR.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2007 10:00
Locul: SEDIUL AUT. CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE DIN PARTEA AUT. CONTR. SI REPREZ. OFERTANTI, AVAND ASUPRA LOR IMPUTERNICIRE SI ACT DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ridicarea chest. de securitate in vederea autorizarii se ridica in perioada: 20.02.2007-28.02.2007 si se depun completate pana la data de 05.03.2007, orele 15.30.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPALIUL INDEPENDENTEI, NR.5, SECT. 4, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR.38, SECT.1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118095, Fax: 0213118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN CEL MULT 10 ZILE, CONF. ART.272/ALIN.2/O.U.G.34 DIN2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2007 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer