Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Paza la U.M. 01668


Anunt de participare numarul 5155/14.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea militara 01668
Adresa postala: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, km 12, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 075100, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Nicolae, Tel.+40213511179 int. 107, Email: [email protected], Fax: +40213516797
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Paza la U.M. 01668
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Soseaua Bucuresti Ploiesti, Km 12, 5, Sector 1, Bucuresti, Romania.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 607, 359RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se vor incheia, in functie de bugetul pe care autoritatea contractanta il are la dispozitie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui serviciu de paza, cu societati specializate, pentru doua locatii diferite ale autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala estimata pentru acordul-cadru: 35064 ore pentru un post de paza.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 607, 359RON
II.2.2) Optiuni
Da
Operatorul economic trebuie sa inceapa prestarea serviciului imediat dupa semnarea contractului.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5214 RON.Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui prin retineri succesive din facturile lunare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea serviciului de paza este de la bugetul de stat.Plata serviciilor se va face prin ordin de plata, prin trezoreria sectorului 1, din Bucuresti, conform Ordinului nr. 1792/2002.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea operatorilor economici trebuie sa fie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prezentarea detaliata a tuturor conditiilor se va regasi in fisa de date a achizitiei.Semnarea si derularea contractelor sunt conditionate de valabilitatea avizului de securitate si a autorizatiilor de acces la informatiile secret de serviciu.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Cazier judiciar sau certificat echivalent;
2 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor;
3 Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare /apartenenta din punct de vedere profesional;
4 Autorizatie de functionare si licenta de emisie pe o anumita frecventa pusa la dispozitie de Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei;5 Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, pentru domeniul de activitate;
6 Aviz de securitate emis de Ministerul Apararii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor califica operatorii economici care dispun de baza materiala solicitata pentru indeplinirea conditiilor din caietul de sarcini.
Document solicitat:
Declaratie privind resursele tehnice, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoles, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic
Adresa postala: Soseaua Bucuresti Ploiesti, Km 12, 5, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 075100, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2007 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer