Licitatie Publica - PAZA OBIECTIV SAT TATARANI , JUD. PRAHOVA( fosta soc. SERPLO SA) - INLOCUIRE ANUNT 356/22.01.2007
Anunt de participare numarul 722/26.01.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA LOGISTICA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244/514.844, Email: [email protected], Fax: 0244/511.611
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - registratura, parter, intrarea D, camera 66
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244/514.844, Email: [email protected], Fax: 0244/511.611
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PAZA OBIECTIV SAT TATARANI , JUD. PRAHOVA( fosta soc. SERPLO SA) - INLOCUIRE ANUNT 356/22.01.2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: OBIECTIV SAT TATARANI( fosta Soc.SERPLO SA)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PAZA OBIECTIV SAT TATARANI , JUD. PRAHOVA( fosta soc. SERPLO SA) - INLOCUIRE ANUNT 356/22.01.2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 POSTURI PAZNIC SI UN POST SEF DE OBIECTIV
Valoarea estimata fara TVA: 37, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.03.2007 pana la 14.03.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 500 RON; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie de eligibilitate;2. declaratie privind neincadrarea in prevederle art.181;3. certficate fiscale si certificat ORC (conform D.A.)4.certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.informatii generale
2.bilant contabil 2005 -conform D.A.
3.fisa de experienta similara, copie contract si recomandare beneficiar( conform D.A.)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform DA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificarea sistemului calitatii ISO 9001
2.autorizatie IGP valabila la deschiderea procedurii
3.nr. personal angajat, personal calificat( conform DA)
4.resurse tehnice( conform DA)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform DA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
LEGEA 333/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la caseria autoritatii contractante, etaj 2, cam.206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, etaj 4, cam. 415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatori economiciprin reprezentantii legali/persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, ETAJ 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, DIRECTIA JURIDIC, CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, ETAJ 2, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244.529289, Email: [email protected], Fax: 0244.406700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2007 13:12