Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - paza obiectivelor militare prin societati comerciale specializate


Anunt de participare numarul 40784/20.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01653
Adresa postala: str. Vulturului nr. 30, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440268, Romania, Punct(e) de contact: ASTEFANOAEI IONUT, Tel.0261766144, In atentia: ASTEFANOAEI IONUT, Email: [email protected], Fax: 0261766133
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
paza obiectivelor militare prin societati comerciale specializate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: sediul unitatii militare;
poligonul TATARASTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 31 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 163, 058RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 CONTRACTE SUBSECVENTE ANUALE PANA LA 31.12.2010
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTAREA SERVICIULUI DE PAZA LA 2(DOUA) OBIECTIVE MILITARE, PRIN POSTURI PERMANENTE SI PATRULE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
203688 ORE DE PAZA PE INTREAGA DURATA A ACORDULUI CADRU
Valoarea estimata fara TVA: 1, 163, 058RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantie de participare: 5.815, 29 RON sau 2.907, 65 RON pt. IMM-uri, daca se face dovada acestui fapt2. garantie de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul de stat; plata se face lunar, in termen de 20 zile, in functie de creditele bugetare repartizate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici nu sunt obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, in cazul in care intentioneaza sa depuna o oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. 34/2006;
3. Certificat de atestare fiscala;4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;2. Bilant contabil din ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007), vizate si inregistrate de organele competente (copie autentificata).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul va face dovada unei cifre mediide afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani de cel putin 900.352, 80 lei / 264.809, 65 euro (de 2 ori valoarea estimata a unui contract subsecvent)sau 450.176, 40 lei / 132.404, 82 euro pt. I.M.M.-uri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa privind experienta similara
2. Recomandari din partea altor beneficiari;
3. Sa aiba licenta de functionare valabila eliberata de Inspectoratul General al Politiei;
4. Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte bunuri materiale pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
5. Declaratie pe propria raspundere care contine informatii la personalul de specialitate necesar prestarii serviciului
6. Obtinerea autorizatiei de securitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Fisa/fise privind experienta similara: ofertantul a finalizat sau are in curs de derulare cel putin 2 (doua) contracte cu durata de cel putin 1(un) an ;2. Prezentarea a cel putin 2 (doua) recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar ;3. Licenta de functionare pentru prestarea serviciului de paza si protectie valabila4. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima asigurarea cu tehnica si dotari, care sunt considerat strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, conform formularului nr. 5 si caietului de sarcini;5. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima asigurarea cu personalul de specialitate necesar care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii, conform modeluluiSectiunea V, Anexe, Anexa nr. 2.6. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obtinerea autorizatiei de securitate din partea structurile abilitate ale Ministerului Apararii. Conform Fisei de date a achizitiei pct. V.5.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2008 11:30
Locul: SEDIUL UNITATII MILITARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01653 - COMPARTIMENT ACHIZITII
Adresa postala: STR. VULTURULUI NR. 30, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440268, Romania, Tel.0261766144, Email: [email protected], Fax: 0261766133
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2007 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer