Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Paza, protectie si control la obiective de pe raza Sucursalei Regionale CF Cluj, statiile : Cluj Napoca, Bistrita Nord, Campia Turzii, Oradea, Dej Calatori, Sediul Regionalei CfFCluj


Anunt de participare (utilitati) numarul 96673/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Regionala CF Cluj, P-ta Avram Iancu, nr. 17, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel.0264598869, Email: [email protected], Fax: 0264598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Paza, protectie si control la obiective de pe raza Sucursalei Regionale CF Cluj, statiile : Cluj Napoca, Bistrita Nord, Campia Turzii, Oradea, Dej Calatori, Sediul Regionalei CfFCluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Obiectivele de pe raza Regionalei CF Cluj, in statiile CF Cluj Napoca, Bistrita Nord, Campia Turzii, Oradea, Dej Calatori, Sediul Regionalei CF Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 111, 579.84 si 892, 638.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia cate un acord cadru de 24 luni, pe fiecare lot, primul contract subsecvent pe 3 luni, urmatoarele contracte subsecvente in functie de fondurile alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Paza, protectie, ordine si control la obiective de pe raza Regionalei CF Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paza, protectie, ordine si control la obiective de pe raza Regionalei CF Cluj
Valoarea estimata fara TVA: intre 111, 579.84 si 892, 638.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare- lot1-370 lei, lot2-370 lei, lot3-370 lei, lot4-370 lei, lot5-370 lei, lot6-370lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii 2010 Divizia Patrimoniu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala-eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de inregistrare emis de ONRC, certificat constatator emis de ONRC, licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, documente de IMM, daca este cazul, toate conform cerintelor din documentatia de atribuire, certificat fiscal privind obligatiile la bugetul general consolidat, certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, conform cerintelor din documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilantul contabil la 30.06.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de prestare urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti, datele subcontractantilor(daca este cazul), lista principalelor prestari de servici similare: ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract sau cumul de contracte (max 2 contracte), cu val. egala sau mai mare de 18.600lei/lot, recomandari pentru principalele prestari de servicii, dovedirea experientei similare, declaratie privind efectivele medii de personal, declaratie privind dotarea specifica in vederea realizarii contractului, informatii privind asociatii, standarde de asigurare a calitatii, toate conform cerintelor din documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2010 11:00
Locul: Regionala CF Cluj, P-ta Avram Iancu, nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, nr. 11, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400113, Romania, Email: [email protected], Fax: 0264593865
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Reg. CF cluj
Adresa postala: P-ta avram Iancu, nr.17, et. 4, cam. 404, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 4001174, Romania, Email: [email protected], Fax: 0264430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2010 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer