Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Paza si interventie


Anunt de participare numarul 69820/10.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - UM 02384
Adresa postala: SOSEAUA DE CENTURA, NR 44, Localitatea: Tunari, Cod postal: 077180, Romania, Punct(e) de contact: Sediu, Tel.021/351.65.40, In atentia: MIHAI CIRLAN, Email: [email protected], Fax: 021/351.55.39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Paza si interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 780, 224 si 2, 061, 312RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu de paza si interventie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total ore pe perioada acordului cadru: Minim 152988 si maxim 177144
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 780, 224 si 2, 061, 312RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2009 pana la 31.12.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de part.scr. garant bancara sau fila CEC, original in valoare de 39.000, 00 lei valab. 90 zile; gar. buna exec.5% din val fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este castigatoare, asocirea va fi legalizata printr-un contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: vor fi exclusi ofertantii care se regasesc in situatiile de la art. 180 181 din O.U.G. 34/2006.
Documente solicitate:
-certificat de cazier judiciar;
-formularul A declaratie privind eligibilitatea (pentru ofertantii din a caror tara nu se elibereaza certificat de cazier judiciar);
-formularul B declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;
-certificatul de atestare fiscalapentru persoane juridice si certificatul fiscal pentru plata taxelor si impozitelor locale.
Vor fi exclusi din procedura orice ofertant care in ultimii doi ani nu si-au indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
-ultimul bilant pe anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente;
-balanta de verificare la 30.06.2008, vizata si inregistrata de organele competente;
-fisa de informatii generale formularul B2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri pe anii 2006, 2007 si 2008 = 393.361, 38 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta:
-lista cu principalele contracte de paza, continand valori/perioade de prestare si beneficiari;
-recomandari din partea beneficiarilor;
-declaratie referitoare la resursele tehnice si umane strict necesare pentru indeplinirea contractului de prestari servicii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: -indeplinirea sau aflarea in curs de derulare a cel putin doua contracte de paza cu o durata de minim un an si a caror valoare cumulata este mai mare de 100.000 euro;
-ofertantul trebuie sa detina minim un autoturism pentru interventii si control, cu program non-stop, cu un echipaj de minim 2 agenti; agentii de paza trebuie sa fie echipati cu uniforme cu insemnele societatii, mijloace de autoaparare pe timp de zi si de noapte si mijloace de comunicare (statii de emisie receptie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 99
Sa indeplineasca standarde de calitate ISO 9001:2000 sau similar.Sa obtina avizului de securitate la informatii secret de serviciu de la structurile abilitate ale M. Ap.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1979
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii sau cu O.P. confirmat de banca emitenta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana imputernicita de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/311.80.90, Fax: 021/311.80.95
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.G. 34/2006 cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 02384 BUCURESTI
Adresa postala: Soseaua de centura nr. 44 Tunari, Ilfov., Localitatea: Tunari, Cod postal: 077180, Romania, Tel.021/351.65.40, Email: [email protected], Fax: 021/351.55.39
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2008 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer