Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PAZA SI PROTECTIA OBIECTIVELOR APARTINAND UNITATII TERITORIALE DE RETEA SLOBOZIA


Anunt de participare (utilitati) numarul 26000/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA MATEIU - UTR SLOBOZIA, Tel.0243/205.330, In atentia: SERVICIULUI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0243/205.944
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PAZA SI PROTECTIA OBIECTIVELOR APARTINAND UNITATII TERITORIALE DE RETEA SLOBOZIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: OBIECTIVE APARTINAND UNITATIITERITORIALE DE RETEA SLOBOZIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestare servicii de paza si protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu documentatia de atribuire - Sectiunea 2 - Caietul de Sarcini; Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona servicii suplimentare in conformitate cu legislatia in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 254, 016 si 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 6.000 RON (3.000 RON pt. IMM). Garantia de buna executie 10%( 5% pt. IMM)din valoarea contractului. Declaratie IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ( daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in preved art.181 din Ordonanta;Certif. privind plata taxelor si impozitelorcatre stat si locale la 31.07.07;Certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani; Informatii privind situatia financiara; In cazul in care situatia nu este vizata de DGFCFS se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2006 vizat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licente eliberate de Inspectoratul General al Politiei Romane cu avizul prealabil al SRI; Pers. de paza va fi atestat de IGP pt. profesia de agent de paza; Lista servicii similare pe ultimii 3 ani insotita de recomandari emise de beneficiari; Informatii privind pers. tehnic de specialitate;Inf. privind dotarile cu echipamente;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita in numerar la sediul autorit. contr.UTR Slobozia- B-dul Chimiei nr.10, Slobozia sau OP in contul RO62CITI0000000700086003CITI Bank SUC.C-TA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 11:00
Locul: UNITATEA TERITORIALA DE RETEA SLOBOZIA - B-DUL CHIMIEI NR 10 SLOBOZIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Prezentul serviciu se incadreaza in categoria celor incluse in anexa 2B, autoritatii contractante nerevenindu-i obligatia de a aplica OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.300, Fax: 0241/616.300
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR. 6 SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIEI VA FI DE CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DE CATRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A-SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805046, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer