Licitatie Publica - Paza specializata in Depoul Medgidia
Anunt de participare (utilitati) numarul 129066/25.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Muntenia - Piata Garii de Nord nr. 1-3, SECTOR 1, et. 2, cam. 157, (cladirea Garii de Nord, intrarea de la Coloane, poarta B), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010858, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Floroiu, Tel. 021/310.11.50, Email: [email protected], Fax: 021/311.42.76, 021/310.11.50, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Paza specializata in Depoul Medgidia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Depoul Medgidia
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Paza specializata in Depoul Medgidia:
-1 post agent paza zi, insotit de caine, (07:00-19:00);
-3 posturi agenti de paza noapte, insotiti de caine, (19:00-07:00)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paza specializata in Depoul Medgidia:
-1 post agent paza zi, insotit de caine, (07:00-19:00);
-3 posturi agenti de paza noapte, insotiti de caine, (19:00-07:00)
Valoarea estimata fara TVA: 117, 521RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare - 2300 lei, garantie buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind eligibilitatea;b) declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;c) certificat, eliberat de catre DGFPCFS, de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;d) certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala.e) declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art. 5 alin. 1 din Legea nr. 21/1996 privind concurenta.f) certificat eliberat de Registrul Comertului cu domeniul de activitate al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la data de 30.06.2011;b) declaratie privind cifra de afaceri globala;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Se va anexa documentul constatator de la ultimul contract finalizat, iar societatile infiintate in 2010 sau 2011 vor anexa o recomandare, daca este posibil.b) documente care sa ateste ca societatea dispune la aceasta data de minim 20 angajati absolventi ai cursurilor de agenti de paza si atestati de catre organele de politie competente. Se va prezenta pentru fiecare angajat copie dupa atestat, emis in baza Legii 333/2003, si copie a ultimei actualizari a REVISAL (registrul electronic de evidenta a salariatilor) din care sa reiasa ca detinatorii atestatelor sunt salariatii ofertantului.c) declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele si alte mijloace de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.d) declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.e) declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de mediu
f) licenta de functionare tip P, emisa in baza Legii 333/2003 privind serviciile de paza : obiective, bunuri, valori, etc.
g) certificat ISO 9001/2008 - sisteme de management al calitatii.h) certificat ISO 27001/2006- sisteme de management al securitatii informatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2011 10:00
Locul: RTFC Muntenia - str Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030044, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre o decizie a autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. 021/3114276, Fax: 021/3114276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2011 17:48