Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PAZA SPECIALIZATA LA OBIECTIVE ALE SUCURSALEI REGIONALE DE CAI FERATE CONSTANTA ?


Anunt de participare (utilitati) numarul 110628/01.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, prin Sucursala RCF Constanta, Aleea Albastrelelor nr.10, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900132, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Belu, Tel. 0241/617402, Email:  [email protected], Fax:  0241/617402, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PAZA SPECIALIZATA LA OBIECTIVE ALE SUCURSALEIREGIONALE DE CAI FERATE CONSTANTA ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: 1.Sediul SRCF Constanta
2. Statia CF Cta Oras
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 232, 035 si 696, 106RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente pe o durata de 12 luni, in functie de necesitati si posibilitatea de finantare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatiile constau in paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor in locatii aleSucursalei Regionale CF Constanta, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Sediul Sucursalei RCF Constanta, Aleea Albastrelelor nr. 10, corp A si B ? 1 post permanent (24ore/24 ore) la sediul Sucursalei RCF Constanta tot timpul anului.
2. Statia CF Constanta Oras ? Gara CFR Constanta Oras:
a)1 post permanent (24ore/24 ore) pentru statia CF Constanta Oras in lunile de extrasezon (ianuarie, februarie, martie, aprilie, octombrie, decembrie);
b)2 posturi permanente (24ore/24 ore) ) pentru statia CF Constanta Oras in lunile de sezon (mai, iunie, iulie, august, septembrie, decembrie) ? posturi ce vor fi instalate la solicitarea expresa a SRCF Constanta.
Valoarea estimata fara TVA: intre 232, 035 si 696, 106RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10.400 lei. Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006; certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat, inclusiv cele locale; declaratie privind calitatea de participant la procedura; acord de asociere, daca este cazul; certificat de inregistrare(copie); certificat constatator de la Registrul Comertului; documente privind incadrarea in categ.IMM, daca este cazul; Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane;Licenta pentru instalare si service sisteme de alarma si supraveghere video.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilanturile contabile pentru anii 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea/partile care urmeaza sa fie subcontractata/e, lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, pt demonstrarea experientei similare Lista va fi insotita de copie a contractelor si recomandarile beneficiarilor contractelor care sustin exp.similara, informatii privind efectivele medii anuale privind personalul angajat, personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si dotarile tehnice de care dispune, certificate ISO 9001;OH SAS 18001; in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta si Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare insotit de declaratii privind sustinerea acordata si neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde al licitatiei electronice: 1(una). Durata rundei de licitatie: 1zi(24ore).Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei RCF Constanta, Aleea Albastrelelor nr.10, Constanta, etaj 3, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se va incheia cu un numar de trei pana la cinci operatori economici, daca numarul de oferte admisibile va permite acest lucru. In caz contrar, numarul operatorilor economici cu care se va incheia acordul cadru poate fi si mai mic decat cel precizat, respectiv mai mic de trei. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fara reluarea competitiei, pe baza criteriului de atribuire stabilit, prin utilizarea metodei ?cascada?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian, nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/606598, Fax:  0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SRCF Constanta
Adresa postala:  Aleea Albastrelelor nr. 10, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900132, Romania, Tel. 0241/589840, Fax:  0241/587240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer