Licitatie Publica - Perii carbune
Anunt de participare (utilitati) numarul 139790/20.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: GEORGETA MANOLE, Tel. +40 213192428, In atentia: Sef Serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 213192428, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Perii carbune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco Depoul Bucuresti-Calatori, Bucuresti, Calea Grivitei nr. 347, sect. 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 614, 010.22 si 5, 113, 533.34RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia pe o perioada de 2 luni, urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la un interval estimativ de 6 luni. Valoarea estimata a primului contract subsecvent: minim 205.105, 46 lei - maxim 614.010, 22
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Perii de carbune pentru material rulant motor si tractat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34630000-2 - Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Perii de carbune cu canal pt sistem de coborare automata pt pantograf SCHUNK WBL85 ? min. acord cadru 70 buc ? max. acord cadru 640 buc
Lot 2 - Perie carbune 10x20x25 ? min. acord cadru 230 buc. ? max. acord cadru 2472 buc.
Lot 3 - Perii electrice12, 5X25X25 ? min. acord cadru 163 buc. ? max. acord cadru 1400 buc.
Lot 4 - Perii electrice15x25x25 ? min. acord cadru65 buc. ? max. acord cadru 650 buc.
Lot 5 - Perie carbune16X30X36 - min. acord cadru 185 buc. ? max. acord cadru 1586 buc.
Lot 6 - Perie carbune2(12, 5X35X50) ? min. acord cadru 778 buc. ? max. acord cadru6716 buc.
Lot 7 - Perie carbune 2(12.5x50x50) ? min. acord cadru 2376 buc. ? max. acord cadru 17784 buc.
Lot 8 - Perie carbune6, 5X6, 5X24 ? min. acord cadru 320 buc. ? max. acord cadru 2756 buc.
Lot 9 - Perii electrice2(4x5x23) ? min. acord cadru 30 buc. ? max. acord cadru 520 buc.
Lot 10 - Perie carbune 10X40x36 ? min. acord cadru 30 buc. ? max. acord cadru 340 buc.
Lot 11 - Perii electrice16x16x25 ? min. acord cadru 202 buc. ? max. acord cadru 1916 buc.
Lot 12 - Perie carbune EKL-E 3 10X16X25 ? min. acord cadru 53 buc. ? max. acord cadru 474 buc.
Lot 13 - Perie carbune 10*16*25 ? min. acord cadru 15 buc. ? max. acord cadru 120 buc.
Lot 14 - Perii electrice EGR 23 20X20X35 ? min. acord cadru 55 buc. ? max. acord cadru 530 buc.
Lot 15 - Perii electrice EGR 23 20x25x35 ? min. acord cadru 65 buc. ? max. acord cadru 786 buc.
Lot 16 - Patina pantograf 37MMTIP.BCP-040 ? min. acord cadru 559 buc. ? max. acord cadru 4468 buc.
Lot 17 - Perie carbune37 mm ? min. acord cadru 900 buc. ? max. acord cadru 9262 buc.
Lot 18 - Perie carbune pt mot tr LE 16X32X53 ? min. acord cadru 11520 buc. ? max. acord cadru 93888 buc.
Lot 19 - Perii carbune7x10x25 ? min. acord cadru 25 buc. ? max. acord cadru 200 buc.
Lot 20 - Perii carbune7, 9x19, 05x20 ? min. 221 buc. ? max. 1464 buc.
Lot 21 - Perii carbune12, 7x31, 75x54 ? min. 189 buc. ? max. 1244 buc.
Lot 22 - Perii carbune9, 5x19, 05x55 ? min. 40 buc. ? max. 234 buc.
Lot 23 - Perii carbune6, 35x12, 7x25 ? min. 46 buc. ? max. 324 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 614, 010.22 si 5, 113, 533.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Candidatii persoane juridice romane Autorizatie de Furnizor Feroviar eliberata de AFER; Candidatii persoane juridice straine - Certificate sau alte documente echivalente emise de organisme abilitate in acest sens in tara de origine a candidatului, in termen de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011
Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani.Va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor anexa recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, la candidat, in termen de valabilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 48/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2012 10:00
Locul: SNTFC CFR Calatori SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 4, sala consiliu, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valab.a candid.60 zile de la termenul limita de dep. a candidaturii. Orice candidatura valab. pt o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma. Note: a.AC are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelung.acestei perioade.b.candidatul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valab.a candid. c.candidatul care nu este de acord cu prelung perioadei de valab a ofertei se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.-Lb de redactare a candid si a prop.teh.si financ.-Romana-Toate certific si doc emise in alta lb. decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.-In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 2781*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru, urmatoarele sume: lot 1 - 4.324, 00 lei, lot 6 - 1.396, 93 lei, lot 7 - 4.201, 48 lei, lot 16 - 5.492, 90 lei, lot 17 - 4.130, 85 lei, lot 18 - 5.395, 81 lei. Anexam la Documentatia de atribuire - anexa C: informatii privind operatorii economici.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. +40 213199528/122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 09:33