Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Perii de carbune


Anunt de participare (utilitati) numarul 96726/25.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Nica, Tel.021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Perii de carbune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco loc de livrare Achizitor, respectiv S.C. CFR SCAD BRASOV SA, str. Fundatura Harmanului, nr.3, Brasov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 148, 144 si 1, 873, 508RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate: 3 luni;urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la interval de trei luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de "Perii de carbune"; impartite pe 19 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34630000-2 - Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1)PERIE CARBUNE 8*12*25; PT.CONVERTIZOR APARAT RAS - min. 38 buc.- max.300 buc.
lot 2)PERIE CARBUNE A 12 S8X 8X16; PT MOTOR VENTILATOR- min.75 buc.- max.1860 buc.
lot 3)PERIE CARBUNE A 12 S 10X16X25; PT MOT VENTIL INST.INCALZ AER-min.75 buc.- max. 2466 buc.
lot 4)PERIE CARBUNE E 109X45X45;PT GENERATOR DICK 2, 1 KW- min.26 buc.- max.207 buc.
lot 5)PERIE CARBUNE E 345X6X17;PT SERVOMOTOR CLAPETA -min.56buc. -max. 435 buc.
lot 6)PERIE CARBUNE EKL-E 14D 2(12, 5X35X50);PT GENERATORUL PR SI AUXILIAR - min.750buc.- max.10029 buc.
lot 7)PERIE CARBUNE EKL-E 15 16X32X36;PT MOTORUL COMPRESORULUI - min.75 buc. -max. 1905 buc.
lot 8)PERIE CARBUNE EKL-E 3 10X16X25;PT MOT COMPRESOR AUXILIAR - min.75 buc. - max. 1440 buc.
lot 9)PERIE CARBUNE EKL-E 34T 2 (12, 5X50X50); PT MOTOR TRACTIUNE -min.600 buc.- max.20802 buc.
lot 10)PERIE CARBUNE EKL-E 86, 5X6, 5X24;PT MOTOR INCALZIRE CABINA - min. 338 buc. - max.4317 buc.
lot 11)PERIE CARBUNE EKL-E 88X10X28;PT MOT COMB SI MAGNETOU AGREG.- min. 9buc.- max.75 buc.
lot 12)PERIE CARBUNE EKL-M 10 10X12X25;PT MOTOR POMPA INCALZIRE - min.47 buc.- max.675 buc.
lot 13)PERIE CARBUNE EKL-M 8 12, 5X20X25;PT ELECTROMOTOR VENTILATOR - min. 375 buc. - max.13062 buc.
lot 14)PERII CARBUNE37.MM;BCP.040-G - min.450 buc.- max.4020 buc.
lot 15)PERII ELECTRICE EGR 23 12, 5X25X25;PT MOTOR POMPA APA MODIFICATA - min.300 buc.- max. 2685 buc.
lot 16)PERII ELECTRICE EGR 23 16x16x25;PT MOT.VENTIL.SI MOT.TRACTIUNE - min.150 buc. - max. 3105 buc.
lot 17)PERII MT LE 16x32x53 ;PT.MOTOR TRACTIUNE -min. 1440 buc.-max.43746 buc.
lot 18)PATINA PANTOGRAF 37MM ;TIP.BCP-040 L1.3287 - min. 263 buc. -max.2283 buc.
lot 19)PERII ELECTRICE EKL-E8 2(4x5x23);PT GHEBAR HASLAR - min. 19 buc.- max.600 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 148, 144 si 1, 873, 508RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 18731 lei, impartita pe loturi la sectiunea loturi; Garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea;b)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in stare de faliment ori lichidare, indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, indeplinirea conditiilor contractuale, in ultimii 2 ani, condamnari in ultimii 3 ani;c)Declaratie pe proprie raspundere referitor la legea privind concurenta;d)Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale, prevazute in modelul de acord cadru si contract subsecvente)Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de statf)Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)bilant contabil la 30.06.2009b)Declaratie privind informatii generale si cifra medie de afaceric)Informatii privind bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante : Ofertantii persoane juridice romane trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica furnizorul de produse solicitate in Caietul de Sarcini sa aiba Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, dupa caz, eliberate de AFER, in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini si cerintele OMT 290/2000
Ofertantii persoane juridice straine certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante si Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si cerintele OMT 290/2000b)autorizatie de livrare, in original sau copie legalizata(numai pentru comercianti);c)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;d)Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate, la producator si ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
15/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2010 11:00
Locul: B-dul. Dinicu Golescu, Nr. 38, etaj 4, sala consiliu, sect.1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la anuntul de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.roObservatie: SNTFC "CFR Calatori"SA nu incheie contracte aferente insfrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str.Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.28 interior 122961, Fax: 021/313.20.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2010 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer