Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Perimetrul Hingiu, Comuna Bogdanesti, jud. Vaslui


Anunt de participare numarul 11349/23.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE FOCSANI
Adresa postala: BULEVARDUL BRAILEI NR. 121, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620122, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN TEMELIE, Tel.0237232231, In atentia: VIJIIAC COSTICA, Email: [email protected], Fax: 0237230504, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Perimetrul Hingiu, Comuna Bogdanesti, jud. Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Bogdanesti, jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare ( SF + PT ) pentru reconstructia ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Hingiu, Comuna Bogdanesti, jud. Vaslui - 27.43 ha
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74840000-9 - Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
27.43 ha terenuri degradate
Valoarea estimata fara TVA: 10, 234.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare51 RON. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului. Contul RO26TREZ6915005XXX001709
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinatie silvica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz operatorii economici pot incheia acorduri de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formularul 12 A - declaratie privind eligibilitatea
- formularul 12 B- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 81 din OUG nr. 34/2006
- cazierul judiciar al administratorului valabil la data depunerii ofertelor
- certificat de atestare fiscala prin care sa ateste ca nu are datorii la bugetul general consolidata, eliberat de organele abilitate
- pentru persoanele juridice romane - certificatul constatator emis de registrul comertului; pentru persoanele fizice romane - autorizatie de functionare/altele asemanatoare; pentru persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular 12 G privind subcontractantii
- formular 12 H privind utilaje, echipamente si instalatii
- formular 12 I privind efectivul mediu al persoanalului angajat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
ofertantul trebuie sa fie atestat in baza OM 88/07.02.2006. Prezentarea atestatelor pentru societate si pentru persoana atestata- prezentarea CV-ului si a copiei legalizate dupa contractul de munca, vizat de ITM , pentru persoana atestata angajata pe perioada nedeterminata
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2950/20.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: Suma se va achita la casieria ITRSV Focsani, iar documentele se ridica de la Compartimentul Monitorizare al ITRSV Focsani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2007 12:00
Locul: Sediul ITRSV Focsani, B-dul Brailei nr. 121
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunal Vrancea
Adresa postala: Str Cuza Voda, Nr.8, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237216000, Email: [email protected], Fax: 0237612665
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Solutionarea contestatiilor se face in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal. Depunere contestatii: la CNSC sau la instanta de judecata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Teritorial de Regim Silvic si de Vanatoare
Adresa postala: B-dul Brailei, Nr.121, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620122, Romania, Tel.0237232231 , ,Email: [email protected], Fax: 0237230504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2007 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer