Licitatie Publica - PETLITE
Anunt de participare numarul 4583/08.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Petcu Steluta, Tel.021.232.26.40, Email: [email protected], Fax: 2332017
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PETLITE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BAZA PT LOGISTICA BDUL IULIU MANIU NR69SECT 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
31799 PERPETLITE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17260000-2 - Diverse articole textile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
31799 PER PETLITE
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 3660LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5%DIN VALOAREA CONTR FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
VOR FI EXCLUSIOPERATORII AFLATI IN SIT DE LA ART 180 SI 181 SIN OUG NR 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALA PE ULTIMII 3ANI SA FIE 732195LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IN ULTIMII 3 ANI SA FI AVUT UN CONTR DE FURNIZ DE 6360 PER SAU 3 CONTRDE 12720 LEI LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENT SE OBTINE IN BAZA UNEI SOLICITARI SCRISE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2007 12:30
Locul: STR CEASORNICULUI NR 19 SECT 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
UN REPREZENTIMPUTERNICIT
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PRETUL CONTRACTULUI ESTE FERM PE TOATA PERIOADA CONTRACTULUI . DOCUMENTATIA NU SE POATE OBTINE PRIN MIJL ECECTRONICE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: BDUL DINICU GOLESCU NR 38 SECT 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SOS OLTENITEI NR 110-111 SECT 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DECATRE CONTESTATOR DESCPRE UNH ACT AL AUTORITATII CONTR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERV JURIDIC
Adresa postala: STR. CEASORNICULUI NR 19 SECT1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 015111, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2007 08:48