Licitatie Publica - Petrol si Produse petroliere
Anunt de participare numarul 97279/01.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa postala: P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana Lizarraga, Tel.0256/490281, Email: [email protected], Fax: 0256/407066, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Petrol si Produse petroliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CENTRE DIN SUBORDINEA D.G.A.S.P.C.Timis
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse petroliere : Combustibil Lichid Usor , Combustibil tip M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09200000-1 - Petrol, carbune si produse petroliere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Combustibil tip M : minim 92to, maxim 159to.
Combustibil Lichid Usor : minim 69 to, maxim 123 to.
Valoarea estimata fara TVA: 577, 536RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire cu max 4 luni prin act adit., conf HG925/06, Art6(3).
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :400Lei , Garantia de buna executie1% pret contract fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate-formular 12ADeclaratie neincadrare art 181-formular 12B
-Certificat atestare fiscalaplata obligatilor la bugetul general- Certificat atestare fiscalaplata obligatilor la bugetul local, Certificat de inregistrare eliberat de O.R.C.
Ofertantii trebuie sa indeplineasca calitatea de Antrepozit fiscal. Informatii privind subcontractantii-completare Formular 12G, dupa caz
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2010 11:00
Locul: sediul D.G.A.S.P.C., str. Piata Regina Maria nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. P.Tepes Boda, nr.2A, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bul. Dinicu Golescu, nr.38 , Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0330084, Romania, Tel.0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridic si Contencios al D.G.A.S.P.C.Timis
Adresa postala: P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Tel.0256/407066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 10:42