Licitatie Publica - Piatra sparta pentru balastarea liniilor de cale ferata
Anunt de participare (utilitati) numarul 119092/06.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1 Brasov, camerele P19-20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dospinescu, Tel. 0268/ 410709, Email: [email protected], Fax: 0268/ 410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piatra sparta pentru balastarea liniilor de cale ferata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in statia cfr de expeditie care deserveste cariera (se va mentiona in oferta), tinandu-se cont de prevederile stipulate la pct.10 si 11 din modelul de contract.Livrarea se va face in maxim 4 luni de la data semnarii contractului de catre ambele parti, conform graficului de livrare (anexa a caietului de sarcini).
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piatra sparta pentru balastarea liniilor de cale ferata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11021 tone piatra sparta pentru balastarea liniilor de cale ferata, furnizate conform graficuluide livrare (anexa a caietului de sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 330, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP cf.art.86 HG925/2006contAC(CNCF «CFR »SAprinSRCFBV, CUI15509275)nr.RO92BPOS08002606941ROL01, Bancpost BV/ OP sau fila CEC 6612, 60 lei.IMM 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligib, Decl.neincadr. art.69^1 si 181 OG34, decl. cf. Ord.314/2010, Certif. constat. indepl. obligat. exigibile de plata a impozit la stat si locale si a contrib. pt asig. soc de stat si sanatate valab, Decl.participant la procedura, Certif.inreg. de la ORC, Certif.constat. de la ORC valabil, Autoriz Furniz Ferov si Certif Omolog Teh/Agrement Teh, docum. IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informare din care rezulta cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 500000 lei, bilant contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inreg. de org. competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu princip. livrari efectuate in ultimii 3 ani, experienta similara se sustine prin cel mult 3 dintre cele mai importante contr incheiate si finaliz in ultimii 3 ani, care au avut ca ob. livrarea unor produse ca cele supuse achizitiei (piatra sparta pentru balastarea liniilor de cale ferata) sicare au avut o valoare cumulata egala sau mai mare de 250000 lei;Recomandari din partea beneficiarilor contractelor care sustin exp simil(minim o recomandare);inform. privind partea din contr. care se subcontracteaza, autorizatie livrare produse, autorizatia livrare a produselor(daca e cazul), Certificat ISO 9001 sau certif echival. emise de organismele stabilite in alte state UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura conf. prevederilor stipulate la cap.A "Informatii generale", subcap.A.6. din documentatia de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 11:00
Locul: Sediul SRCF Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Solicitari DA letric la fax 0268410709, cu 24h inaintearidicarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conf . art. 256 si 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SRCF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 14:23