Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piatra sparta pentru balastarea liniilor de cale ferata


Anunt de participare (utilitati) numarul 135941/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si Reparatii CF Bucuresti, str. Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, camera 56, etj 1, Tel. +40 0213192433 /133204, In atentia: Lulea Constanta, Email: [email protected], Fax: +40 0213192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piatra sparta pentru balastarea liniilor de cale ferata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Raza Sucursalei CREIR CF Bucuresti, in baza dispozitiilor Diviziei Linii
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piatra sparta pentru balastarea liniilor de cale ferata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10.000 tone
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de :6000 lei. Garantia pentru participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a) virament bancar; b) scrisoare de garantie bancara;c)instrument de garantare emis de o societate de asigurari;d)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante cont nr. . .RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania , Sucursala Victoria , confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;d) numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucuresti.Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania.Se va utiliza modelul indicat in Formularul4(Sectiunea III )Garantia de participarenu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta in afara plicului. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 90 zile, de la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de furnizare , fara TVAMod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari- Prin retineri succesive de 5 % din plata cuvenita pentru facturile partialeIn acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante launitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive de 4, 5% din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind Eligibilitatea ? Formularul 12 A din Sectiunea III - Formulare
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12Bdin Sectiunea III- Formulare
-Declaratie privind neincadrarea laart. 69^1 din OUG nr. 34/2006 -Formular B2 din Sectiunea III ? Formulare.
Persoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului:
Maraloi Laurentiu? Director Regional
Florian Lucian? Sef Divizie Linii
Stanescu Toma ? Sef Serviciu Linii
Radu Liviu ? Contabil Sef Regional
Gheorghe Vasilica ? Sef Oficiul Juridic
Lulea Constanta ?Birou Achizitii Publice-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul B1 din Sectiunea III Formulare
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) ? Formularul 12C din Sectiunea III - Formulare
In cazul depunerii unei oferte comune, in dosarul cu documentele de calificare se va depune asocierea in care se va specifica cine este liderul de asociere. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza inainte de semnarea contractului . Asociatii desemneaza din randul lor pe acela care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie, lucru ce va fi consemnat in actul de asociere.
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta.
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.
- Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER, pentru furnizarea produelor, valabila de la data depunerii ofertelor.
-Agrement Tehnic Feroviar eliberat deAFER pentru furnizarea produelor, valabil de la data depunerii ofertelor .
Ofertantul trebuie sa prezinte un angajament in care va mentiona faptul ca isi va prelungi valabilitateaAutorizatiei si Agrementului AFERdaca pe pacursul derularurii contractului vor expira.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale : Se solicitamedia cifrei de afaceri globaledin cel mult ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin: 800.000 lei in functie de informatiile si documentele disponibile Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR /BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani .
Experienta similara- Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima finalizareain ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor a cel putin unui contract de produse similare a caruivaloare este mai mare sau egala cu400.000 lei.
Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE
Recomandari sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale pentru contractele prezentate la experienta similara .
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune
Declaratie privind , echipamentele tehnice, necesare pentru indeplinirea in bune conditii a contractului
Certificat de Omologare Tehnica Feroviara pentru produsul supus achizitiei, valabil de la data depunerii ofertelor .
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008al sistemului calitatii, valabil la data depunerii ofertelor, in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in caredaca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - Sucursala CREIR CF Bucuresti
Adresa postala: Str. Piata Garii de Nord, nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 231199539/133240, Fax: +40 213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer