Licitatie Publica - PICTURA IN TEHNICA MOZAIC LA CATEDRALA CU HRAMUL ?SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL? DIN ORASUL MIOVENI, JUD. ARGES
Anunt de participare numarul 114390/20.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MIOVENI
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: NELA BARBUTA, Tel. 0348/455113, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0248/260500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PICTURA IN TEHNICA MOZAIC LA CATEDRALA CU HRAMUL ?SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL? DINORASULMIOVENI, JUD. ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: B-DUL DACIA, ORAS MIOVENI, JUD. ARGES
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 430, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PICTURA IN TEHNICA MOZAIC LA CATEDRALA CU HRAMUL ?SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL? DINORASULMIOVENI, JUD. ARGES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45451000-3 - Lucrari decorative (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD-CADRU PENTRU PICTURA IN TEHNICA MOZAIC PE O SUPRAFATA ESTIMATIVA DE 2.000 MP.
CONTRACTE SUBSECVENTE INCHEIATE IN FUNCTIE DE ALOCATIILE BUGETARE ANUALE PENTRU ACEST OBIECTIV.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 430, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 20.000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE :10% DIN VALOAREA FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind indeplinirea obligatiilor Art.181 din ordonanta de urgenta 34/2006;
-Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale;
-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cod CAEN 9003 -Activitati de creatie artistica;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Neimpus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA:
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinciani, lucrari de pictura in tehnica mozaic, cupictori de categoria I, angajati sau colaboratori, in suprafata decel putin 100 mp, care sa includa atat suprafete plane cat si suprafete curbe.-DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARIEXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine suprafetele pictate (mp), perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ).
- Se vor atasa copii dupa Procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru lucrarile prezentate- Se vor atasa copii dupa contractele de lucrari executate
- Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor lucrarilor prezentate mai sus
-lista privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si asigurarea personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.
-Cerinte minime:
1. Responsabil lucrare- experientade cel putin 5 ani in executia de lucrari de pictura bisericeasca;2. Responsabil calitate-Dovada se face cu copie diploma de studii, copie atestate (in termen de valabilitate), copie contracte de munca sau de colaboraresi CV-urile personalului de conducere si de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.Pictorii care vor executa lucrarea trebuie sa fie autorizati de comisia de pictura bisericeasca a Patriarhiei Romane si sa fie pictori bisericesti de categoria I.
--declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, inclusiv schela de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;
-informatii privind masurile de protectia muncii si protectiamediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-CEL PUTIN 100 MP PICTURA IN TEHNICA MOZAIC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 10
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 11:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI MIOVENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI CANDIDATILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2011 15:28