Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese schimb GPA ( gratar postardere)


Anunt de participare (utilitati) numarul 139669/15.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 750250567, In atentia: RODICA CHERESDI, Email: [email protected], Fax: +40 252315848, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: Strada Nicolae Iorga, nr.1, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 750250575, In atentia: Eugenia PADUCEL, Fax: +40 252323685
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma sub autoritatea MECMA.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pieseschimb GPA ( gratar postardere)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A.A.N-Sucursala ROMAG-TERMO, sat Halanga, com. Izvoru Barzii, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselorPieseschimb GPA (gratar postardere).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de ?Pieseschimb GPA (gratar postardere)
Valoarea estimata fara TVA: 477, 446.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea contractanta solicita constituirea garantiei de participare in cuantumde: 9548 lei. Pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, ofertantul va prezenta declararatie pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original.Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, prin virament bancar in contul autoritatii contactante, sau prininstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 1) sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres 1. valoarea, 2. perioada de valabilitate, care va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; 3. caracterul irevocabil si neconditionat/conditionat al garantiei de participare;4. dreptul Autoritatii contractante de a retine garantia de participare atunci candofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) dreptul autoritatii contractante de a retine suma de 4.257, 45 leiin cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant ca nefondata, conform art.278 1 alin.1 lit.a din OUG 34/2006.Contul IBAN al autoritatii contractante este RO 02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Suc. Mehedinti. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin instrument de garantare (Formular 2)emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cel mult 15 zile calendaristice de la semnarea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % (5% pentru IMM) din pretul contractului fara T.V.A. Valabilitatea instrumentului de garantare trebuie sa fie egala cu perioada convenita a contractului, respectiv 3 luni.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea: -Formular 3 , in original
Conditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tert sustinator nu trebuie sa se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazutala art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.
Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnic de catre un tertsustinator, sustinatorul are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei .
Cerinta nr.2.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, : -Formular 4 , in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta OUG 34/2006 vor fi demonstrate de fiecare asociat.
b. Nu va fi exclus din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.181 lit.c din OUG 34/2006 actualizata
Cerinta nr.3. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG 34/2006actualizata - Formular 5 in original
Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea ce
priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Gheorghe DULCEA -DIRECTOR GENERAL RAAN,
- Mariana SIMION - DIRECTOR DIRECTIE ECONOMICO-FINANCIARA RAAN,
- Marian MARCU ? DIRECTOR DIRECTIE TEHNICA RAAN, - Angelica POPESCU ? SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE RAAN- Ex., - Iulian RAICU- SEF SERVICIU CONTENCIOS JURIDIC RAAN- Ex., - Cornelia BLINDU-SEF SERVICIU FINANCIAR CONTABILITATEA RAAN- Ex.- Silviu CIOCLEI -DIRECTOR MARKETING?Suc. ROMAG-TERMO, - Alin Stefan PALCU - DIRECTOR Sucursala ROMAG-TERMO
- Valentin COANDA ?Sucursala ROMAG-TERMO,
- Gabriel STEFANA -SEF BIROU REPARATII - RAAN-Ex., - Constantin CROITORU -SERVICIU SERVICIU FINANCIAR ?Suc. ROMAG-TERMO, - Rio SVOBODA -SEF SERVICIU APROVIZIONARE?Suc. ROMAG-TERMO, - Eugenia Paducel - BIROU REPARATII ? R.A.A.N.-ex., - Sanda COSTESCU- BIROU REPARATII ? R.A.A.N.-ex.,
- Gheorghe DELCIOIU ? SEF ATELIER REPARATII CAZANE - Suc. ROMAG-TERMO
- Rodica CHERESDI - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE -R.A.A.N.-EX., - Sergiu DERJAC-COMP. AQ. ?Suc. ROMAG-TERMO
- Stelian IORGA- SERVICIU APROVIZIONARE?Suc. ROMAG-TERMO, - Dorina MINZALA- SERV. CONTENCIOS JURIDIC ? R.A.A.N.-EX.
- Valerica BOBOCEL - SERV. CONTENCIOS JURIDIC ? R.A.A.N.-EX.
Conditie de calificare: Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Cerinta nr.4. Prezentare ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?-Formular 6Cerinta nr.5. Prezentare , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010) -Formular 7. A. Persoane juridice/fizice romane
Ofertantii vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare: prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de depunere a oferteidin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea, ,conform cu originalul??.
Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata (daca acesta a fost prezentat in copie), la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catretertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
c. Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)d. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.
B. Persoane juridice /fizice straineOfertantii vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.
Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani-, ,Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani? , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr.2.
Minim un document (contract, proces verbal de receptie)din ultimii 3 ani, insotit de recomandare sau certificat
constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului, prin care sa confirme livrarea de produse similare produselor ce fac obiectul achizitiei pentru care se depune oferta.
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul)
Nota: a. Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva.b. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm ( formular 9) al persoanei respective, incheiat in forma autentica, conform art.190 alin.(2) din OUG 34/2006.
(continuare)Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Sustinatorul va raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament , acesta din urma avand posibilitatea de actiune directa in instanta.
(continuare)c. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si 181 lit. a), c^1) si d) din ordonanta OUG 34/2006).Atunci cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, capacitatea tehnica privind experienta similara se cumuleaza.
Informatii privind asocierea ( daca este cazul).- ? Acord de asociere ? - in original , daca este aplicabil.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare s numai daca o astfel de masura reprezinta conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.
(continuare)Un ofertant nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
-a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie atuturor ofertelor in cauza.;
-b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Atunci cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standarde europene relevante? SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pot fi imbunatatite: nu exista limite. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una). Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una)zi. Vor intra in etapa finala de licitatie electronica doar ofertele declarate admisibile.Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2012 00:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 12:00
Locul: RAAN Localitatea Dr. Tr. Severin, Str. Nicolae Iorga, nr. 1, sala licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitiai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelorde calificare prevazutela pct. III.2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. (Formular 11). In acest cazdeclaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la pct. III.2. 2. Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. 3. In cazul in care ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40 0252326147, Fax: +40 0252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer