Licitatie Publica - Piese de rezerva pentru pompe bagger de tip ERZC 655 Bl 8
Anunt de participare (utilitati) numarul 37709/31.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoelectrica S.A
Adresa postala: Sucursala Electrocentrale Doicesti, strada Aleea Sinaia nr 18, ,Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Comercial, Tel.0245/227012, In atentia: Sabina STEFAN, Email: [email protected], Fax: 0245/227010, Adresa internet (URL): www.termoelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de rezerva pentru pompe bagger de tip ERZC 655 Bl 8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SE Doicesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de rezerva pentru pompe bagger de tip ERZC 655 Bl 8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29124000-4 - Piese pentru pompe, pentru compresoare, pentru masini sau pentru motoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
72 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 4000 RON, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
scrisoare de garantie bancara, ordin de plata fila CEC sau numerar la caseria unitatii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 privind starea de faliment, lichidare, neplata impozitelor , documente care dovedesc forma de inregistrare a firmei, informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizatie de la producator, dovada implementarii unui sistem al calitatii, minim o recomandare, formularele C1(furnizarea de produse in ultimii trei ani), D(declaratie privind subcobntractantii), E(declaratie privind cantitatile de utilaje si F(declaratie privind personalul angajat si cadre de conducere) completate corespunzator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata sau numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2007 12:00
Locul: SE Doicesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se permite accesul oricarui ofertant la deschiderea ofertei
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr 6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Electrocentrale Doicesti
Adresa postala: strada Aleea Sinaia nr 18, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Tel.0245/227012, Fax: 0245/227010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2007 11:45