Licitatie Publica - Piese de schimb pentru sisteme "brand name" de informatica de proces si informatica manageriala
Anunt de participare numarul 46272/13.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala pentru Servicii de Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei TELETRANS S.A.
Adresa postala:  B-dul HRISTO BOTEV nr 16-18 SECT 3 BUCURESTI Adresa pentru corespondenta: Millennium Business Center; Etaj 7 Str. Armand Calinescu nr. 2-4; sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-030236/RO-021012, Romania, Punct(e) de contact:  Ion IGNAT -Director DIP, Tel. +04021 3016014 intre orele: L-J 8.00-15.00 si V 8.00-13.00, In atentia:  Director General: Ion NEDELCU, Email:  [email protected], Fax:  +4021 3016010, Adresa internet (URL):  www.teletrans.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
filiala a C.N. TRANSELECTRICA S.A.
Activitate (activitati)
Altele: servicii de telecomunicatii si tehnologia informatiei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimbpentru sisteme "brand name" de informatica de proces si informatica manageriala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul S.C. TELETRANS Executivdin bd. Hristo Botev nr.16-18 sect. 3 Bucuresti, conform dispozitiilor de livrare emise de Autoritatea contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru sisteme informatice de proces si echipamente de retea - brand name
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30217100-4 - Piese pentru computere (Rev.1)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.1)
72253200-5-Servicii de asistenta pentru sisteme (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Subansamblele si cantitatile necesare pentru fiecare dintre cele 3 loturi sunt conforme Documentatiei de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 126, 000 si 162, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantii departicipare: 4000 lei pentru ofertantii Lotului #1; 6500 lei pentru ofertantii lotului #2; 900 lei pentru ofertantii Lotului #3 si 11.400 lei pentru ofertantii celor 3 loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica, aplicabila fiecarui ofertant cu care se va incheia contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: a)declaratie de eligibilitate cf. art.180 din OUG 34 - completare formular A. b)declaratie pe propria raspundere privind prevederile art. 181 din OUG 34- complet.form.B; c)Certificate constatatoare privind îndeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si contrib. de asig.sociale de stat cu valabilitate la data ofertei d)Certificat constatator emis de ORC cu valabilitate la data ofertei si copia Certificatului de Inregistrare sau traducerea in lb.romana , legalizata notarial a documentelor de inregistrare pt.persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)bonitatea financiara pe ultimul an: 2)solvabilit.patrimoniala medie pe ultimii 3 ani ; 3)Bilantul la 31.12.2006 si situatia financiara la 30.06.2007 4)informatii privind cifra afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1')media lichiditatii generale pe ultimii 3 ani: > 100% si cu tendinte crescatoare 2') > 30%; 1' si 2'certificate de banci sau societati recunoscute de audit finanaciar si contabil 3') certificate de Admin. Fin. Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)certificare implementare sist.mgm. al calitatii ISO 9002/9001 la producatorii de module/piese de schimbsi ofertant(i) 2)autorizari din partea producatorilor pentru vanzare/revanzare module/piese de schimb 3)certific. de catre producatori a ofertantilor pentru activitati post vanzare -suport tehnic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1')copii dupa certif. ISO 9002/9001 pt. producatori si ofertant(i) 2')copii doc. de autoriz.pt.comercializarea produselor. 3')certificare ofertanti pentru servicii de suport tehnic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2008 10:00
Locul: SC TELETRANS SA - Milleninium Business Center etaj 7 , str. Armand Calinescu nr.2-4 , sect.2 Bucures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputerniciti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavopoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO30084, Romania, Tel. +04-021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  +04-021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO050091, Romania, Tel. +04-021-3195180, Email:  [email protected], Fax:  +04-021-3195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Conform art.272 alin.2 din OUG 34/2006
Adresa postala:  Millennium Business Center, etaj 7 str. Armand Calinescu nr.2-4 sector 2, intre orele: L-J 8.00-15.00; V 8.00-13.00 in att. Mihai DIACONU, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO021012, Romania, Tel. +04-021-3016028, Email:  [email protected], Fax:  +04-021-3016010, Adresa internet (URL):  www.teletrans.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 11:05