Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb pentru sistemele de achizitie date de tip RTU Areva S 900


Anunt de participare numarul 45135/03.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala pentru Servicii de Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei TELETRANS S.A.
Adresa postala:  B-dul HRISTO BOTEV nr 16-18 SECT 3 BUCURESTI; Adresa pentru corespondenta: Millennium Business Center; Etaj 7 Str. Armand Calinescu nr. 2-4; sector 2 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-030236/RO-021012, Romania, Punct(e) de contact:  Ion IGNAT, Tel. +4021 3016014intre orele: L-J 8.00-15.00 si V 8.00-13.00, In atentia:  Director General: Ion NEDELCU, Email:  [email protected], Fax:  +4021 3016010, Adresa internet (URL):  www.teletrans.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
filiala a C.N. TRANSELECTRICA S.A
Activitate (activitati)
Altele: servicii de telecomunicatii si tehnologia informatiei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimbpentru sistemele de achizitie date de tip RTU Areva S 900
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bd. Hristo Botev nr.16-18 , sector 3 , Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimbpentru sistemele de achizitie date de tip RTU Areva S 900, conform specificatiei din D.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31711100-4 - Componente electronice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiei din Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 000 si 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantie de participare :7000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: a)declaratie de eligibilitate cf. art.180 din OUG 34 - completare formular A. b)declaratie pe propria raspundere privind prevederile art. 181 din OUG 34- complet.form.B; c)Certificate constatatoare privind îndeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si contrib. de asig.sociale de stat cu valabilitate la data ofertei d)Certificat constatator emis de ORC cu valabilitate la data ofertei si copia Certificatului de Inregistrare sau traducerea in lb.romana , legalizata notarial a documentelor de inregistrare pt.persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)bonitatea financiara pe ultimul an: 2)solvabilit.patrimononiala medie pe ultimii 3 ani;3)Bilantul la 31.12.2006 si situatia financiara la 30.06.2007 4)cifra afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1')media lichiditatii generale pe ultimii 3 ani: > 100% si cu tendinte crescatoare 2') > 30%; 1' si 2'certificate de banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabil 3') certificate de Admin. Fin. Publice 4)min.100.0000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)certificare implementare sist.mgm. al calitatii ISO 9002/9001 la producatorii de module si ofertant(i) 2)autorizari din partea producatorilor pentru vanzare/revanzare module/piese de schimb
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1')copii dupa certif. ISO 9002/9001 pt. producatori si ofertant(i) 2')copii doc. de autoriz.pt.comercializarea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 10:00
Locul: Millennium Business Center, etaj. 7 , str. Armand Calinescu nr.2-4 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputerniciti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavopoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO30084, Romania, Tel. +04-021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  +04-021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO050091, Romania, Tel. +04-021-3195180, Email:  [email protected], Fax:  +04-021-3195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 alin.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Millennium Business Center, etaj 7 str. Armand Calinescu nr.2-4 sector 2, intre orele: L-J 8.00-15.00; V 8.00-13.00 in att. Mihai DIACONU, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO021012, Romania, Tel. +04-021-3016028, Email:  [email protected], Fax:  +04-021-3016010, Adresa internet (URL):  www.teletrans.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2008 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer