Licitatie Publica - Piese de schimb auto
Anunt de participare numarul 101933/10.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia: ing. Luminita Cracea, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF RA Sucursala Teritoriala Mures-Olt Superior
Adresa postala: Calea Feldioarei nr. 6A, jud. Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. 0268.440.809, In atentia: ing. Liana CEASCAI, Fax: 0268.440.021
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF RA Sucursala Teritoriala Mures-Olt Superior
Adresa postala: Calea Feldioarei nr. 6A, jud. Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. 0268.440.809, In atentia: ing. Liana CEASCAI, Fax: 0268.440.021
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF RA Sucursala Teritoriala Mures-Olt Superior
Adresa postala: Calea Feldioarei nr. 6A, jud. Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. 0268.440.809, In atentia: ing. Liana CEASCAI, Fax: 0268.440.021
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimb auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANIF RA, Sucursala Mures Olt Superior: sediu Sucursala; U.A.Brasov: Com.Halchiu, Jud.Brasov; U.A.Covasna: Sf.Gheorghe, Jud.Covasna; U.A.Mures: Tg.Mures. Jud.Mures; U.A.Harghita: Miercurea Ciuc, Jud.Harghita.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 41, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 400 lei; garantia de buna executie este in cuantum de: 10% din valoarea contractului aferent anului 2010, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificate de atestare fiscala ANAF in vigoare pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Societatile care au inlesniri la plata (reesalonari), vor prezenta reesalonarea si Ordinele de plata lunare cu care s-au facut platile scadente, pina la data de 30.04.2010; Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale. Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala; Certificatul de inregistrare (inmatriculare) emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Certificatele si formularele solicitate in fisa de date a achizitiei si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat de organele competente in domeniu; Informatii privind situatia financiara pentru anii 2007, 2008, 2009. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 45.000 lei sau 10.776, 89 EURO, pentru 1EURO= 4.1756 lei, ladata de 12.05.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Fisa / fise de informatii privind experienta similara.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar / client trebuie sa fie insotita de copiacontractului, a actelor aditionale respective si de recomandareadin partea beneficiarului / clientului respectiv. Se va prezenta procesul verbal de receptie a bunurilor.
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare, a carorvaloare cumulata sa fie minim 40.000 lei(fara TVA), repectiv 9.579 EURO; Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii (ISO 9001/2001) sau echivalent; Autorizatia de furnizare a produselor; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 10:00
Locul: sediulANIF RA, Sucursala Teritoriala Mures-Olt Superior Calea Feldioarei nr. 6A Brasov.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: b-dul Eroilor nr. 5, et. 2, jud. Brasov, Localitatea: Brasov, ,Cod postal: --, Romania, Tel. 0268.413.741, Fax: 0268.475.146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010 13:53