Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE DE SCHIMB BOGHIU MINDEN DEUTZ PENTRU VAG. DE CALAT. (axe cardanice, piulite, suruburi, buloane


Anunt de participare (utilitati) numarul 6517/21.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Mariana NICA, Tel.021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Mihai VASILE, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB BOGHIU MINDEN DEUTZ PENTRU VAG. DE CALAT. (axe cardanice, piulite, suruburi, buloane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. CFR SCAD Brasov S.A., str. Fundatura Harmanului, nr. 3, Brasov.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumpararea de PIESE DE SCHIMB BOGHIU MINDEN DEUTZ PENTRU VAGOANE DE CALATORI (axe cardanice, piulite, suruburi, buloane), 30.050 bucati, impartire in 8 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29141800-7 - Cuplaje cardanice (Rev.1)
27300000-8-Produse din fier si din otel (Rev.1)
28711700-6-Articole cu filet din fier sau din otel (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30050 bucati
autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatea
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar de part in val tot de 2520lei pe lot: lotI-1240lei lotII-110lei lotIII-140lei lotIV-180lei lotV-420lei lotVI-70lei lotVII-60lei lotVIII-300leigar de buna exec in cuantum de 5% din val contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
doc care doved sit pers a of - decl pe prop rasp, certif constat priv achit oblig exigibile, elib de DGFP(orig sau cop legaliz), certif priv plat tax si imp loc elib de Prim loc(orig sau cop legaliz)
cap de exer a activ prof: - pers. jur. roman: certif emis de ORC in orig sau cop legaliz care sa cupri dom de activ al of conf ment cu priv la lg 85/2006 , - pers. jur. stra: docum care sa doved o form de inregist legal din tara in care of este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pres la 30.06.2006, fisa de infor gener, capacit fin a of, inform priv bonit a of.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autoriz de livr (numai pt comer);
- pt pers jurid str: certif sau alte docum emis de org abil care sa ateste conf prod
- pt pers jurid roman: cerinte OMT290/2000, adica prod sa aiba Autoriz de Furn Ferov si Certif de Omolog Teh resp Agrem Teh pt of care nu sunt prod, elib de AFER, in confor cu Caiet de sarc.
- decl pe prop rasp conf lg 21/1996
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
119/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar - caserie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2007 11:30
Locul: sediul BRM, Bucuresti, Piata Presei Libere nr.1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare numita prin decizie si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195183, Adresa internet (URL): http: //portal. just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatie depusa in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta a deciziei autoritatii contractante;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu, Nr.38, Sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.29 int 122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2007 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer