Licitatie Publica - Piese de schimb cu manopera pentru reparatii si intretinere mijloace de transport auto gama Dacia
Anunt de participare numarul 69230/21.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA CALIN, Tel.0234 / 541.646, In atentia: BIROULUI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa internet (URL): www.das.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimb cu manopera pentru reparatii si intretinere mijloace de transport auto gama Dacia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul furnizorului, furnizorul va asigura si serviciile de reparatii.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese de schimb cu manopera pentru reparatii si intretinere mijloace de transport auto gama Dacia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
31520000-7-Lampi si aparate de iluminat (Rev.2)
34324000-4-Roti, piese si accesorii (Rev.2)
44442000-0-Rulmenti cu role (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul diminuarii/suplimentarii tipurilor de produse si cantitatile aferente in functie de necesitati si posibilitatile financiare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 46, 447 si 72, 248RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 722 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia pt. a depune oferta comuna. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata).Certificate constatatoare, in original sau copie legalizata, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor inclusiv cele locale si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat. Certificatele vor fi valabile la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele in drept (copie vizata cu mentiunea conform cu originalul); Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari(minim 3 livrari) de produse similare cantitativ si valoric, efectuate in ultimii 3 ani; Autorizare pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate emisa de producator/importator ; Informatii privind subcontractantii sau asocierea daca va fi cazul; Certificare/autorizare RAR pentru servicii de revizie tehnica periodica, reparatii si intretinere autovehicule din gama Dacia si piesele de schimb aferente; Ofertantii vor face dovada autorizarii de functionare din partea Registrului Auto Roman (RAR) ;Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic pe care ofertantul le va utiliza pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind personalul specializat in servicii de reparatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul produselor
60%
Descriere:
2.
Tarif / ora manopera
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 11:00
Locul: Sistemul de Gospodarire a Apelor Bacau, str.Cuza Voda, nr.1, oras Bacau, jud. Bacau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor "Siret" Bacau - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/541646, Fax: 0234/510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2008 13:03